کد خبر : 1244720 | 15 خرداد 1394 ساعت 17:10 | 30.8K بازدید | 0 دیدگاه

سی موندی را نمی شناسم

پورحیدری: هیچ اختلافی با منصوریان ندارم

عضو هیئت مدیره استقلال ادعا می کند که از حضور سی موندی، سرمربی فرانسوی در لیست این باشگاه خبر ندارد.

پورحیدری: هیچ اختلافی با منصوریان ندارم
منصور پورحیدری در این باره به "ورزش سه" گفت: من اصلا سی موندی را نمی شناسم و از حضورش در لیست استقلال خبر ندارم. این را هم باید بگویم الان من سه، چهار روز است که کاری در زمینه گزینه های سرمربیگری استقلال انجام نداده ام.

او ادامه داد: ما منتظر هستیم تکلیف هیئت مدیره استقلال مشخص شود. من شنیده ام که آقای سجادی اعلام کرده است که احتمال تغییر در هیئت مدیره استقلال مشخص شود و به همین دلیل هم من چند روزی است که کاری انجام نداده ام. به هرحال اگر اعضای هیئت مدیره مشخص شوند، آنها خودشان کار انتخاب سرمربیگری باشگاه را جلو می برند.

مدیرفنی استقلال در مورد کمیته 5 نفره از پیشکسوتان برای انتخاب سرمربی استقلال هم گفت: این کمیته تشکیل شد تا تکلیف سرمربی را مشخص کند اما همانطور که گفتم در شرایط فعلی کارمان را متوقف کرده ایم تا ببینیم تکلیف اعضای هیئت مدیره چه می شود.

پورحیدری ادعا می کند هیچ اختلافی با علیرضا منصوریان ندارد: من اصلا هیچ اختلافی با منصوریان ندارم. مگر او قرار است جای من را بگیرد؟ بازهم می گویم که من با او هیچ اختلافی ندارم.

او در حالی این صحبت را می کند که گفته می شود منظور منصوریان از این که گفته باید تفکرات قدیمی در استقلال تغییر کند، پورحیدری بوده است.  عضو هیئت مدیره استقلال در واکنش به این صحبت ها گفت:  ممکن است منظور منصوریان من بوده باشم و از این مساله خبر ندارم. به هرحال هرکسی حق دارد افکار خود را در تیمی که به آن می آید پیاده کند و این اصلا چیز بدی نیست.

دیدگاه‌ها