کد خبر : 1244948 | 16 خرداد 1394 ساعت 18:08 | 69.9K بازدید | 0 دیدگاه

من و آقای منصوریان یک سال دیگر قرارداد داریم

بیرانوند:با شناسنامه برادر 3ساله‌ام بازی می‌کنم

علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم نفت تهران در نشست مطبوعاتی امروز از مسوولان خواست مشکلات حاشیه ای و اداری تیم ملی را حل کنند.

بیرانوند:با شناسنامه برادر 3ساله‌ام بازی می‌کنم
به گزارش "ورزش سه"، بیرانوند که بابت سال خوبش در نفت مورد توجه رسانه هاست امروز همچنین تاکید کرد: یک سال دیگر با نفت قرارداد دارد.

امروز خبرنگاران از بیرانوند درباره شرایط سنی اش سوال کردند که او درباره شایعه صغر سنی چنین گفت: از همه رسانه ها ممنونم که نسبت به من نظر لطف دارند اما این را هم بگویم که از زمان حضور من در تیم ملی نوجوانان همین حرف را می زدند، 6 سال پیش هم می گفتند که سن من زیاد اما از هیات فوتبال یک نفر را برای استعلام فرستادند و ثابت شد شناسنامه من واقعی است. اگرچه من یک برادر سه ساله هم دارم که شاید به نظر بعضی از دوستان من دارم با مدارک او باز می کنم!

بیرانوند در مورد جدایی اش از نفت گفت: من یک سال دیگر با نفت قرارداد دارم. قرارداد آقای منصوریان هم یک سال دیگر طول می کشد و بنابراین باشگاه باید در این باره تصمیم بگیرد. البته خودم دوست دارم در جایی به فوتبالم ادامه بدهم که پیشرفت کنم.

این بازیکن درباره اردوی تیم ملی هم چنین گفت:من دیروز به اردوی تیم ملی اضافه شدم و بچه ها واقعا خوب و سرحال بودند. بچه های جوان لیگ به این اردو دعوت شدند و این نشان می دهد تمام بازی های لیگ توسط سرمربی دیده می شود و بازیکنان خیلی خوب مثل اخباری به تیم ملی دعوت شدند. فکر می کنم مسئولان باید به تیم ملی و بازیکنانی که سرباز هستند کمک کنند تا آنها به تیم ملی بیایند. امیدوارم بازی های پیش رو را به خوبی انجام دهیم و با آمادگی کامل نتایج خوبی به دست بیاوریم.

دیدگاه‌ها