کد خبر : 1245378 | 18 خرداد 1394 ساعت 16:43 | 91.4K بازدید | 40 دیدگاه

صحبتی درباره اتفاقات تبریز ندارم

فغانی: از هواداران تراکتورسازی عذر می‌خواهم

داور بین‌المللی فوتبال کشورمان گفت: نه تنها از طرفداران تراکتورسازی بلکه از همه تیم‌هایی که از داوری من ضربه خورده‌اند عذرخواهی می‌کنم.

فغانی: از هواداران تراکتورسازی عذر می‌خواهم
پس از اتفاقاتی که در هفته پایانی لیگ برتر و در بازی تیم‌های تراکتورسازی و نفت تهران رخ داد، علیرضا فغانی داور بین‌المللی فوتبال کشورمان سیاست سکوت را در پیش گرفت و حاضر به اظهارنظر در خصوص این بازی نشد.

به گزارش فارس،‌ این در حالی است که مسئولان تیم تراکتورسازی و هواداران این تیم فغانی را مقصر نتیجه نگرفتن این تیم در بازی مقابل نفت تهران و عدم دستیابی به قهرمانی لیگ چهاردهم عنوان کردند.

حالا اما پس از اینکه 23 روز از آن بازی گذشته علیرضا فغانی صحبت‌هایی انجام داد. هرچند که در ابتدا تمایلی نداشت درباره آن بازی و اتفاقاتی که رخ داده بود صحبت کند.

فغانی در این خصوص گفت: قبل از هرچیز باید از جامعه فوتبال پیشکسوتان فوتبال، مدیران، مربیان، بازیکنان، پیشکسوتان داوری، داوران، اصحاب رسانه و حتی هواداران فوتبال تشکر کنم که در این چند وقت مرا مورد لطف و حمایت خودشان قرار دادند.

وی در خصوص اینکه آیا بنا دارد درباره اتفاقات بازی تراکتورسازی و نفت تهران صحبت کند یا نه،‌ادامه داد: صحبتی درباره اتفاقات افتاده ندارم و تنها می‌گویم که مسئولان تصمیم گیرنده هر تصمیمی بگیرند می‌پذیرم.

داور بین‌المللی فوتبال کشورمان درباره اینکه شهرام دبیری گفته بود او باید عذرخواهی کرد، اظهار داشت: همیشه گفته‌ام که تا زمانی که داوری فوتبال توسط انسان می‌شود اشتباه وجود دارد و من هم منکر این مسئله نیستم اما نه تنها از طرفداران تراکتورسازی بلکه از همه تیم‌هایی که از داوری من ضربه دیده‌اند عذرخواهی می‌کنم هرچند که همه تیم‌ها از داوری هم سود بردند و هم ضرر کردند.

دیدگاه‌ها