کد خبر : 1245596 | 19 خرداد 1394 ساعت 18:20 | 49.9K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با توتو اسپورت

کرایف:بوفون شایسته ترازمسی برای توپ طلاست

یوهان کرایف، اسطوره هلندی بارسلونا معتقد است که توپ طلای 2015 باید به بوفون برسد.

کرایف:بوفون شایسته ترازمسی برای توپ طلاست
به گزارش "ورزش سه"، جان لوئیجی بوفون،در وزاه بان یوونتوس، فصل گذشته نقش بسیار مهمی در کسب دو قهرمانی این تیم در سری آ و کوپا ایتالیا ایفا کرد. بوفون در فینال لیگ قهرمانان نیز بارها،منجی دروازه تیمش مقابل بارسا شد اما نتوانست در نهایت مانع از شکست یووه شود.

یوهان کرایف که با توتو اسپورت مصاحبه می کرد، در مورد بوفون و شایستگی او برای تصاحب توپ طلا گفت:" مسی دو سه ماه اخیر برای بارسلونا عالی بازی کرد اما بوفون در تمام فصل بدون افت بود و به عقیده من ثبات بیشتری نسبت به مسی داشت. در توپ طلا هم ملاک، عملکرد یک بازیکن در طول یک سال است و قطعا بوفون شایستگی تصاحب توپ طلا را دارد."

کرایف سپس به تمجید از یوونتوس پرداخت و گفت:" یوونتوس البته فقط بوفون نبود. پیرلو، موراتا، ته وز، پوگبا و ویدال نیز بازیکنان شاخص این تیم در طول فصل بودند.من واقعا تحت تاثیر سازماندهی بالای یوونتوس قرار گرفتم و آن را تحسین می کنم."

اسطوره بارسا در مورد جدایی احتمالی پیرلو گفت:" پیدا کردن جانشین برای پیرلو بسیار سخت است؛ چون او بازیکنی بی همتاست. کروس از بسیاری جهات مثل پیرلو بازی می کند ولی او به رئال مادرید تعلق دارد. اگر یووه نتواند برای پیرلو جانشین مناسبی پیدا کند، باید سیستم بازی خود را تغییر دهد."

دیدگاه‌ها