کد خبر : 1246441 | 24 خرداد 1394 ساعت 11:27 | 93.6K بازدید | 27 دیدگاه

آخرین اخبار از نقل و انتقالات تراکتورسازی

باشگاه تراکتورسازی بر اساس لیست تونی اولیویرا دست به تغییرات نسبتا زیادی برای فصل بعد می‌زند.

آخرین اخبار از نقل و انتقالات تراکتورسازی
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، باشگاه تراکتورسازی ظاهرا با تونی اولیویرا کارش را برای فصل بعد آغاز کرده و به این منظور مدیران این تیم درحال گفت‌وگو با بازیکنانی هستند که در لیست تونی قرار دارند و البته تکلیف چند بازیکن این تیم هم مشخص نیست.

از بازیکنانی که به طور قطع از تراکتورسازی جدا می‌شوند می‌توان به نام عیسی اندوی، حامد لک، مهدی کیانی، محسن دلیر و حبیب گردانی اشاره کرد و چند بازیکن هم مثل میرهانی هاشمی، شهریار شیروند و مهرداد بایرامی هم احتمالا از این تیم جدا می‌شوند.

از طرفی تراکتوری‌ها به دنبال جذب علیرضا بیرانوند هستند. این دروازه‌بان آینده‌دار نفت تهران در حال حاضر از معافیت تحصیلی استفاده می‌کند و تراکتوری‌ها به دنبال این هستند که او را برای گذراندن خدمت سربازی به این تیم بیاورند. این شرایط برای مهدی شریفی ستاره فصل گذشته سپاهان هم وجود دارد. از طرفی دیگر آندرانیک تیموریان و لوسیانو ادینیو هم ظاهرا در تراکتور ماندنی هستند. همچنین تراکتوری‌ها به دنبال جذب پریرا هم هستند هر چند که پرسپولیس هم رقیب آنها در این انتقال به شمار می‌رود.

از سویی دیگر برخی شنیده‌ها حاکی از این است که احتمال دارد هاشم بیک‌زاده راهی تراکتورسازی شود.

چند بازیکن دیگر تراکتورسازی مثل نریمان جهان و فرید کریمی هم به دلیل باقی ماندن چند ماه از دوران سربازی‌شان سال بعد هم به طور قطع در تراکتورسازی خواهند بود.

آخرین بازیکن تاثیرگذار تراکتورسازی که البته وضعیت نامعلومی دارد، فرشاد احمدزاده است که دوران خدمت سربازیش در این تیم تمام شده و با توجه به اینکه به صورت قرضی از پرسپولیس به این تیم رفته، باید دید در نهایت تراکتوری‌ها می‌توانند مدیران سرخ‌های پایتخت را قانع کنند تا این بازیکن در تبریز بماند یا اینکه احمدزاده به پرسپولیس بر می‌گردد.

نکته پایانی نقل و انتقالات تراکتورسازی، وضعیت مبهم بازیکنان سرباز این تیم مثل حمودی، عشوری و خلیل‌زاده است. مسئولان تراکتورسازی در حال تلاش هستند تا بتوانند این بازیکنان را در فصل آتی در خدمت خود داشته باشند.

دیدگاه‌ها