کد خبر : 1246504 | 24 خرداد 1394 ساعت 15:48 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

رمضانی:

صحبت‌های ابتدایی با مهاجری قابل قبول بود

سعید رمضانی به عنوان مدیر فوتبال باشگاه سیاه جامگان ابومسلم مشهد انتخاب شد.

صحبت‌های ابتدایی با مهاجری قابل قبول بود
رمضانی در گفت‌وگو با "ورزش سه"، گفت: من دو سال در کنار تیم سیاه جامگان بودم. در این فصل مسئولیت مدیریت ورزشی تیم را پذیرفتم. یعنی به من اختیار تام برای جذب بازیکن و امور قراردادها و مسایل مالی داده شده است.

او ادامه داد: این 7 میلیاردی که قرار است باشگاه برای حضور تیم به لیگ‌برتر هزینه کند را نباید در بوق و کرنا کرد. تجربه به من نشان داده درست است که پول مهم است ولی همه چیز نیست. من قبول دارم که کار ما امسال در لیگ‌برتر و رقابت با تیم های دیگر بسیار سخت است، اما می‌ توانیم با کار بیشتر و همدلی ضعف های مالی را برطرف کنیم.

وی افزود: ما قصد داریم 7، 8 بازیکن فصل گذشته سیاه جامگان را حفظ کنیم، بعد از آن طبق لیستی که سرمربی به ما خواهد داد، با بازیکنان جوان تر و بومی وارد مذاکره می‌ شویم.

رمضانی در رابطه با انتخاب سرمربی سیاه جامگان گفت: همین امروز من طی جلسه ای طولانی با آقای مهاجری صحبت های ابتدایی برای تمدید قرارداد با ایشان داشتم. به هر حال آقای مهاجری هم خواسته هایی دارد که ما باید آنها را برآورده کنیم. فکر می‌ کنم ایشان تمایل داشته باشد، کار خودش را با سیاه جامگان ادامه دهد ولی ما باید به خواسته های اشان هم احترام بگذاریم. امیدوارم که اتفاقات خوبی رقم بخورد، ما از ایشان راضی هستیم و دوست داریم که سیاه جامگان با حضور ایشان در لیگ‌برتر فعالیت کند.

دیدگاه‌ها