کد خبر : 1247110 | 27 خرداد 1394 ساعت 15:13 | 29.6K بازدید | 5 دیدگاه

گزارش روز:

شایعه در مادرید: روز جمعه؛ مراسم معارفه دخیا

این شایعه که داوید دخیا طی یکی دو روز آینده بصورت رسمی جذب رئال مادرید شده و مراسم معارفه او نیز روز جمعه برگزار خواهد شد؛ در حال تقویت شدن است.

شایعه در مادرید: روز جمعه؛ مراسم معارفه دخیا
به گزارش "ورزش سه"، در ساعات پایانی روز گذشته، از طرف باشگاه رئال مادرید اعلام شد که روز جمعه، ورزشگاه برنابئو بین ساعات 12.30 تا 19.30، به روی علاقمندان و توریست ها بسته خواهد شد و از سوی دیگر، جایگاه ویژه معارفه بازیکنان در ورزشگاه برنابئو نیز بصورت ویژه ای در حال مهیا شدن است.

این جایگاه تنها زمان معارفه بازیکنان بزرگ و شاخص برقرار می شود. در حال حاضر رئال مادرید بازیکنانی چون دانیلو و مارکوس آسنخیو را در نوبت معرفی دارد اما بعید است که حداقل روز جمعه، مراسم معارفه این دو برگزار شود.

دانیلو مصدوم است و در برزیل مشغول مداوای ناحیه صدمه دیده خود است و از طرفی او را نمی توانیم یکی از کهکشانی های رئال بدانیم. آسنخیوی جوان نیز چنین شرایطی دارد و نهایتا معرفی او بر عهده بوتراگنیو و در مراسمی کوچک خواهد بود.

شایعات همه حکایت از پیوستن دخیا از منچستریونایتد به رئال مادرید در یکی دو روز آینده دارند و اینگونه پیش بینی می شود که او روز جمعه بصورت ویژه ای توسط فلورنتینو پرز به هواداران رئال معرفی خواهد شد. دیگر احتمال، برگزاری یک مراسم تبلیغاتی بزرگ است. همانند مراسمی که چندی پیش توسط شرکت مایکروسافت، یکی از اسپانسرهای رئال برگزار شد.

دیدگاه‌ها