کد خبر : 1249368 | 08 تیر 1394 ساعت 14:54 | 26.6K بازدید | 1 دیدگاه

کامدار: بیشتر از این نمی‌ توانم صبر کنم

احمد کامدار که تقریبا جدایی اش از تراکتورسازی قطعی شده می‌ گوید دوست دارد در این تیم بماند اما احساس می‌کند نسبت به او بی احترامی شده است.

کامدار: بیشتر از این نمی‌ توانم صبر کنم
به گزارش "ورزش سه"، کامدار در رابطه با اینکه وضعیتش با تراکتورسازی به کجا رسید گفت: فعلا هیچ صحبتی با باشگاه نکرده ام، تمرینات نیز دو روز است که شروع شده اما اصلابا من تماس نگرفته اند و هیچی نمی‌ گویند من با این باشگاه قرارداد دارم و احساس می‌ کنم این کارشان بی احترامی است چون نه می‌ گویند بیا و تمدید کن و نه رضایتنامه ام را داده اند فقط خدا می‌ داند که این وسط چه خبر است، طوری با من رفتار می‌ شود که انگار بازیکن این تیم و این شهر نبوده ام به قول معروف دل کندن از تراکتور و هوادارانش سخت است ولی خب مجبورم که این کار را بکنم.

او در مورد این مساله که گفته می‌ شود در لیست دوم تونی قرار دارد ادامه داد: من نمی‌ دانم داستان از چه قرار است ولی مثل اینکه سه لیست داده است و یه نوع بودجه تعیین کرده که مثلا اگر نتوانستید بازیکن جذب کنید همان قبلی ها را نگه دارید.

این بازیکن در پاسخ به این سوال که مقصد بعدی اش کدام تیم است گفت: هنوز معلوم نیست از چند تیم پیشنهاد دارم منتظر هستم تکلیفم هر چه سریع تر مشخص شود و امیدوارم زیاد زمان نبرد که دیر شود. شرایط خانوادگی ام به نوعی است که نمی‌توانم به هر تیمی بروم و باید حساب شده عمل کنم.

این بازیکن در مورد اینکه تراکتورسازی در فصل نقل و انتقالات خوب عمل کرده یا نه نظرش را اینگونه بیان کرد: راستش من فعلا خبر ندارم قرار است چه کسی به تراکتورسازی بیاید و چه کسی جدا شود. فقط می‌ دانم که قرار است یکسری سرباز با این تیم بیاید، هر کس می‌ آید انشاالله موفق باشد.

هافبک فصل پیش سرخپوشان تبریز در مصاحبه ای گفته بود چه آندو بماند و چه نماند ماندن در تراکتورسازی صلاحم نیست. او در مورد اینکه منظورش از این حرف چه بوده گفت: من گفتم پارسال هم آندو تیموریان و مهدی کیانی که جزو قلدرهای ایران هستند، هم پست من بودند اما من در آن شرایط خیلی از بازی ها را فیکس بودم اما در حال حاضر تمرینات شروع شده است و من هم بیش از این نمی‌ توانم صبر کنم. اینکه گفته شده تراکتورسازی به دنبال بازیکن است و اگر مسوولان نتوانند کسی را جذب کنند من در اینجا می‌ مانم. دوباره باید بگویم دل کندن از هواداران سخت است.

کامدار در پایان افزود: از تماشاچیان که برایم زحمت کشیدند، تشکر می‌ کنم و همچنین عذرخواهی می‌ کنم که نتوانستیم قهرمان شویم. در آخر دو آرزو دارم ابتدا سلامتی مادرم و دوم قهرمانی تراکتورسازی در فصل پانزدهم.

دیدگاه‌ها