کد خبر : 1249636 | 09 تیر 1394 ساعت 17:03 | 128.2K بازدید | 8 دیدگاه

از رقابت تا دشمنی

رحمتی ـ طالب‌لو؛دو خط موازی که به‌هم نمی‌رسند

حضور مهدی رحمتی در تمرین روز گذشته استقلال که با اسکورت چند هوادار قوی هیکل اتفاق افتاد، فضای تمرین را متاثر از خود کرد.

رحمتی ـ طالب‌لو؛دو خط موازی که به‌هم نمی‌رسند
به گزارش "ورزش سه"، رحمتی که بعد از یک سال دوری دوباره استقلالی شده در بازگشت به تیم سابقش وحید طالب لو دروازه‌بان و هم تیمی سابقش در تیم‌ملی را به عنوان رقیب کنار خود دارد. این دو در زمان ابتدای حضور رحمتی در استقلال رابطه خوبی با هم داشتند اما پس از مدتی فضای سنگینی بین این دو حاکم شد و در نهایت دوگانه طالب لو ـ رحمتی بزرگترین فضای غیررقابتی بین دو گلر را ایجاد کرد. رحمتی که بعد از جدایی از استقلال در مس و سپاهان درخشید و شماره یک تیم‌ملی شد، در بازگشت به استقلال دیگر طالب لو را در جمع آبی ها نمی‌ دید، اما با گذشت 4 سال این بار وحید طالب لو در استقلال حاضر است و باید در تمام فصل به دنبال رقابت با شماره یک اسبق تیم‌ملی باشد.

البته مسلم است که رحمتی شماره یک استقلال را به تن خواهد کرد. او دیروز در یک برنامه تلویزیونی به شوخی گفت شرط گذاشته هر دو گلر استقلال در این تیم باقی بمانند اما از برخورد وی و طالب لو مشخص بود که هر دو دوست دارند، گلر دیگری کنارشان باشد. البته ممکن است رابطه تیره این دو به مرور زمان بهبود یابد اما در حال حاضر هیچ تضمینی وجود ندارد که استقلال تا پایان فصل از رقابت این دو خلاصی پیدا کند. نکته مهم این است که کمتر پیش آمده دو دروازه‌بان رابطه مسالمت آمیزی با یکدیگر داشته باشند و البته در اینجا به دلیل سوءتفاهم ها و حرف های ردوبدل شده شرایط بدتر هم هست.

طالب لو و رحمتی هر دو گلرهای محبوبی هستند و شاید علاقمندان مشترک یخ بین آنها را آب کنند تا دفعه بعد در عکس مشترک چیزی بیشتر از سرمای مفرط دیروز در نگاتیو عکاس ها ثبت شود.

دیدگاه‌ها