کد خبر : 1249767 | 10 تیر 1394 ساعت 12:16 | 43.4K بازدید | 1 دیدگاه

دهنوی: متأسفانه برخی نمک‌نشناس هستند

هافبک فصل گذشته تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: متأسفانه برخی نمک‌نشناس هستند و روزهای خوب را فراموش می‌کنند اما امیدوارم ذوب‌آهن امسال نیز موفق باشد.

دهنوی: متأسفانه برخی نمک‌نشناس هستند
قاسم دهنوی درباره وضعیت قرار داد خود با باشگاه ذوب‌آهن اظهار داشت: ۲ روز به اصفهان آمدم و برای تمدید قرار داد پیشنهاد خودم را ارائه کردم و از باشگاه درخواست کردم تا مانند دیگر بازیکنان قرارداد من نیز ۲۰ درصد افزایش یابد و به بنده گفته شد که پس از بررسی با من تماس می‌گیرند اما هنوز تماسی برای تمدید قرار داد از سوی باشگاه گرفته نشده است.

به گزارش مهر، وی افزود: چند روز بعد از آن جلسه صحبتی کوتاه نیز با آقای آذری داشته‌ام که این صحبت‌ها فقط پیرامون مطالبات بنده از باشگاه و مالیات بوده است و در آن صحبت‌ها نیز حرفی از تمدید قرار داد با بنده نشده است.

هافبک فصل گذشته تیم ذوب‌آهن اصفهان بیان داشت: سال خوبی را در ذوب‌آهن داشتم و با کسی درگیر نشدم و با تمام عوامل باشگاه رابطه خوبی داشته‌ام. من در فصل گذشته حاشیه خاصی نیز نداشتم و تا روز گذشته نیز صبر کردم تا از سوی باشگاه با من تماس برقرار شود اما این اتفاق صورت نگرفت.

وی افزود: بعد از چند سال یک فصل خوب برای ذوب‌آهن رقم خورد و همه بازیکنان در این موفقیت تلاش زیادی کردند اما برخی‌ها نمک نشناس هستند و روزهای خوب را نمی‌بینند.

دهنوی با بیان اینکه علاقه‌مندم هر چه زودتر تکلیفم مشخص شود، تصریح کرد: روزی که از اصفهان آمدم تا به امروز در سالن وزنه برای خودم تمرین کردم. مربی تیم به تمرینات اضافه شده و اگر مرا می‌خواست به باشگاه برای تمدید قرارداد پیشنهاد می‌داد و فکر می‌کنم مربی تیم مرا نخواسته و باشگاه نیز با چند بازیکن دیگر در حال مذاکره است.

وی درباره بسیاری از بازیکنان ذوب‌آهن نظیر حدادی‌فر با وجود نداشتن قرارداد با تیم تمرین کردند، خاطرنشان کرد: من به محل تمرین رفتم اما وقتی قرارداد ندارم، نمی‌توانم با تیم تمرین کنم. درباره بازیکنانی چون حدادی‌فر باید بگویم تو بعد از چندین سال حضور در ذوب‌آهن عضوی از آن خانواده است و تمرین وی امری عادی است.

دیدگاه‌ها