کد خبر : 1249834 | 10 تیر 1394 ساعت 15:26 | 32.6K بازدید | 1 دیدگاه

نگرانی هواداران را درک می‌کنیم

انصاری: حق رفیعی است در اروپا بازی کند

هافبک فولادخوزستان برخلاف خیلی ها معتقد است امسال سال سختی ندارند بلکه با توجه به تیمی که بسته اند می‌ توانند با قدرت کارشان را پیش ببرند.

انصاری: حق رفیعی است در اروپا بازی کند
به گزارش "ورزش سه"، ساسان انصاری در مورد اوضاع تمرینات فولاد گفت: خدا را شکر تمرینات ما خیلی منظم و روی روال پیش می‌ رود. چند روزی را در اهواز تمرین کردیم بعد به کردان کرج آمدیم. اینجا فضا کاملا خوب است. وارد دوران بدنسازی شده ایم و تمرینات خوبی را انجام می‌ دهیم تا شرایط بدنی مان بهتر شود.

او در مورد خریدهای فولاد در فصل نقل و انتقالات ادامه داد: من یک بازیکن هستم و این قضیه در حیطه کاری من نیست و فکر می‌ کنم نظر دادن من درست نباشد. قطعا مربی طبق نقاط ضعف و قوتی که ازش خبر دارد خریدهایی انجام داده. بازیکنان بزرگی به فولاد آمده اند، امیدوارم که کنار هم سال خوبی داشته باشیم قطعا همه آنها به فولاد کمک خواهند کرد.

این بازیکن در مورد تغییرات در کادرمدیریت نظرش را اینگونه بیان کرد: مسائل مدیریتی در حیطه اختیارات ما نیست. ما قرارداد داریم و وظیفه ما این است که کارمان را انجام دهیم اما در کل اگر نظرم را بخواهید باید بگویم که آقایان دهکردی و صیادنژاد یعنی مدیران سابق فولاد زحمات زیادی برای این تیم کشیدند. آنها تلاش کردند فولادی بسازند که مورد اعتماد همه هست. به تازگی هم آقای اژدری مدیریت فولاد را قبول کرده برای او آرزوی موفقیت می‌ کنم. با توجه به شرایطی که من می‌ بینم مدیرعامل جدید با اقتدار است.

انصاری در پایان در مورد جدایی بازیکنانشان همچون رحمانی، رفیعی، آل‌نعمه و غیره و اینکه هواداران نگران فولاد مدل جدید هستند افزود: قطعا بازیکنانی که اسم بردید هر کدام از بزرگان فوتبال هستند. بخصوص سروش رفیعی که جای خالی اش خیلی احساس می‌ شود بازیکنی که به نظر من توانایی حضور در فوتبال اروپا را دارد. او یکی از دوستان صمیمی من است و آرزوی قلبی ام این است که هر چه زودتر به شرایط فوتبال برگردد زیرا با این توانایی فنی ای که از سروش سراغ داریم حیف است که بیشتر از این از فوتبال دور باشم اما بازیکنانی مثل بختیار، سروش و غیره در طول فصل قبل جدا شدند. مهم این است که اسکلت اصلی تیم ما حفظ شود الان هم که یکسری بازیکن جدید اضافه شده اند، هواداران سرمایه اصلی تیم ما هستند و ما بدون آنها هیچ هستیم. مردم خوزستان هنوز فوتبال و فولادخوزستان را از دار دنیا دارند. قول می‌ دهیم آنها شاهد یک فولاد خوب و سرحال باشند، نگرانی شان را درک می‌ کنیم و تلاش می‌ کنیم روز به روز شرایطمان بهتر شود. در ضمن ما از 90 درصد تیم های دیگر جلوتر هستیم، مدیرعامل و مربی مان مشخص است. تمریناتم را هم زودتر شروع کرده ایم.

دیدگاه‌ها