کد خبر : 1249890 | 10 تیر 1394 ساعت 20:10 | 81K بازدید | 0 دیدگاه

احتمال بازگشت احمدی به سپاهان

خلیلیان : منتظر جواب ابراهیمی هستیم

مدیرعامل سپاهان اعتقاد دارد که عملکرد سپاهان در فصل نقل و انتقالات بد نبوده است.

خلیلیان : منتظر جواب ابراهیمی هستیم
مهرزاد خلیلیان به "ورزش سه" گفت که این تیم می تواند 3 بازیکن جذب کند که به دور از هیاهو دارد کارش را انجام می دهد.

بازیکن نمی تواند در مورد عملکرد باشگاه نظر بدهد
من فکر می کنم بازیکن نباید در مورد عملکرد باشگاه در فصل نقل و انتقالات نظر بدهد و این کار درستی نیست. وظیفه یک بازیکن این است که خوب تمرین می کند، گل بزند و یا اجازه ندهد که تیم گل بخورد. این ها وظیفه بازیکن اس و من فکر می کنم بازیکن حق ندارد که در مورد عملکرد باشگاه در فصل نقل و انتقالات نظر بدهد. در مورد آن دسته از طرفدارانی که نگران هستند هم باید بگویم که هنوز زمان زیادی تا پایان فصل نقل و انتقالات باقی مانده است و ما تلاش می کنیم تیم سپاهان را تقویت کنیم.

به دور از هیاهو کارمان را می کنیم
آقای فرکی سرمربی تیم است و ما همه بازیکنان را با نظر ایشان جذب می کنیم. سپاهان به دور از شلوغی و چراغ خاموش و نه با جنجال و سر و صدا دارد کارش را برای گرفتن بازیکنان مورد نظرش انجام می دهد. مثل فصل گذشته که ما وریا غفوری را گرفتیم که عاشق سپاهان بود، یا خلعتبری که می خواست با سپاهان اولین قهرمانی خود را تجربه کند یا شیمبا که می گفت عاشق سپاهان است چون این تیم شخصیت دارد، امسال هم در فصل نقل و انتقالات تلاش می کنیم تیم مان را تقویت کنیم.

فقط 3 بازیکن می توانیم جذب کنیم
ما در فصل نقل و انتقالات فقط 3 بازیکن بزرگسال می توانیم جذب کنیم چون لیست مان پر است. همانطور که بودن سر و صدا لئوناردو پادوانی که دفاع بسیار خوبی است را جذب کردیم، تلاش می کنیم با نظر مدیرفنی، کادرفنی و کمیته فنی بازیکنان مورد نیاز باشگاه را جذب کنیم.

خیلی از باشگاه ها فعال تر از ما بودند
در سال های گذشته هم خیلی از باشگاه ها از ما فعال تر بودند اما چه شد؟ همین 2 سال پیش ما ستاره هایی مثل مجتبی جباری و آرش افشین را جذب کردیم اما چه شد؟ به هرحال ما تلاش می کنیم بازیکنانی را جذب کنیم که به تاکتیک تیمی ما بخورند و بتوانیم از آنها استفاده کنیم.

امسال سال ریاضت مالی است
همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند امسال سال اقتصاد مقاومتی است و من فکر می کنم امسال سالی است که در تمام کشور باید ریاضت مالی، اقتصاد مقاومتی و البته انضباط مالی حاکم باشد. باشگاه های صنعتی مثل سپاهان، فولاد و ذوب آهن با هم جلسه گذاشته اند تا رقم جذب بازیکنان واقعی تر بشود. احتمالا دو شرکت سایپا و ایران خودرو هم چنین جلسه ای را برگزار می کنند چون الان در لیگ برتر  بحران پول وجود دارد و قیمت ها باید پایین بیاید.

چرا  باشگاه ها موفق نمی شوند؟
من فکر می کنم صدا و سیما که حق باشگاه ها را نمی دهد دارد با غرور ملی بازی می کنند. چرا والیبال ایران در دنیا دارد قدرت نمایی می کند؟ چون از این تیم حمایت شد. اگر می بینید ما سال ها است که باشگاه های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا موفق نمی شوند به این دلیل است که از آنها حمایت نمی شود. من از وزیر ورزش، نماینده های محترم مجلس و آقای جهانگیری می خواهم که مشکل حق پخش را حل کنند تا باشگاه های ایرانی بتوانند در لیگ قهرمانان آسیا نتیجه بگیرند.

شرایط جذب امید ابراهیمی
امید یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر ایران  و آسیا است. او یک بازیکن جنگنده و رزمنده است و البته فوتبالش را مدیون سپاهان است. ما دوست داریم امید سال بعد به سپاهان بیاید و او هم دوست دارد ولی به هرحال این بازیکن شرایط مالی دارد. ما هم شرایط مالی خود را به صورت شفاف به این بازیکن گفته ایم. مثل خیلی از باشگاه ها نیستیم که یک مبلغ را به صورت شفاف بدهیم و  مبلغی هم زیر میزی پرداخت کنیم. همه چیز شفاف است و قرار است ابراهیمی به نظر نهایی اش را اعلام کند.

رحمان احمد  قرار است خبر بدهد
رحمان احمدی در آخرین مذاکره ای که با ما داشت گفت که یک هفته تا 10 روز زمان نیاز دارد تا فکرهایش را بکند. او گفت بخواهد در سپاهان بماند خبر می دهد و ما هم قبول کردیم. اگر احمدی نخواهد در سپاهان بماند به دنبال جذب یک دروازه بان می گردیم.

دیدگاه‌ها