کد خبر : 1249959 | 11 تیر 1394 ساعت 13:40 | 148.1K بازدید | 0 دیدگاه

زادمهر:

من هم دوست دارم سیدجلال پرسپولیسی شود

خبرگزاری تسنیم: عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که او هم دوست دارد مدافع تیم ملی به این تیم بیاید.

من هم دوست دارم سیدجلال پرسپولیسی شود
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، محمدرضا زادمهر در واکنش به اعتراض هواداران پرسپولیس به عملکرد این باشگاه در فصل نقل و انتقالات در صحبت با هواداران گفت: تشکر می‌کنم که به این اندازه دغدغه پرسپولیس را دارید. من قبلا هم پیشنهاد دادم که فیلم جلسات هیئت مدیره به صورت آنلاین پخش شود تا هواداران در جریان امور قرار بگیرند. ما هم مانند شما دغدغه پرسپولیس را داریم.

وی ادامه داد: در بخش نقل و انتقالات کادرفنی است که تصمیم آخر را اتخاذ می‌کند، ما هم باید به تصمیمات کادرفنی احترام بگذاریم. برانکو فهرست بازیکنان موردنظرش را به باشگاه ارائه داده و حتی زیر آن را امضا کرده است.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه چرا این باشگاه سیدجلال حسینی را جذب نمی‌کند، خاطرنشان کرد: ما نظرات شما را به کادرفنی منتقل می‌کنیم اما وقتی برانکو می‌گوید یک بازیکن را نمی‌خواهد، چه کار باید بکنیم؟ وظیفه ما این است که به نظر کادرفنی احترام بگذاریم. مسلماً در طول فصل هر پیروزی که به دست بیاید برای همه ما است و شکست هم برای همه ما، اما در حال حاضر کارها را در باشگاه قسمت‌بندی کردم و این خوب نیست که بخواهیم در کار هم دخالت کنیم.

زادمهر افزود: من هم دوست دارم سیدجلال حسینی به پرسپولیس بیاید اما نظر نهایی را سرمربی می‌دهد و ما نمی‌توانیم برای جذب یک بازیکن به برانکو اصرار کنیم اما قطعا نظرات شما را به برانکو منتقل خواهیم کرد.

وی در خصوص اردوی خارج از کشور پرسپولیس گفت: برانکو دو کشور را برای اردو در نظر گرفته که اگر یکی از آنها عملی نشد، بتوانیم به کشور دوم برویم. مطمئن باشید باشگاه هم به فکر اردوی خوب است و هم به فکر اینکه نفرات خوب جذب شوند.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه عدم حضور گابریل نظر شخصی برانکو ایوانکوویچ است، اظهار داشت: من در تعجبم که چرا می‌گویید کسی نیست که برانکو را راهنمایی کند. کریم باقری، محمود خوردبین، حسین عبدی و جعفر کاشانی افراد کوچکی نیستند.

زادمهر در خصوص اینکه شنیده می‌شود کریم باقری از باشگاه پرسپولیس دلخور است و به ماشین‌سازی تبریز می‌خواهد برود، عنوان کرد: من از این مسئله اطلاعی ندارم اما همه ما برای بزرگی پرسپولیس و موفقیت تیم تلاش می‌کنیم. واقعا من اگر خودم احساس کنم نمی‌توانم کمکی کنم جایم را در هیئت مدیره به شخص دیگری می‌دهم تا پرسپولیس را کمک کند.

وی در خصوص اینکه چرا مصطفی قنبرپور در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا نمی‌کند، گفت: قنبرپور حتما درگیر مذاکره با بازیکنان مورد نیاز برانکو بوده است.

زادمهر در واکنش به انتقاد هواداران مبنی بر اینکه چرا علی‌اکبر طاهری هیچ وقت در باشگاه حضور ندارد، خاطرنشان کرد: طاهری هم مشغول انجام کارها است و برای پرسپولیس وقت می‌گذارد.

وی درباره فعالیت باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات و مسئول این کار گفت: حسین عبدی مسئول مذاکره با بازیکنان است اما واقعا اگر شما می‌توانید کاری کنید به کمیته نقل وانتقالات بروید. در مجموع باز هم قول می‌دهم نظرات شما را به عضای هیئت مدیره رو مدیریت باشگاه انتقال بدهم.

دیدگاه‌ها