کد خبر : 1250259 | 13 تیر 1394 ساعت 11:10 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

کولی‌بالی به ایران بازگشت

یک دروازه‌بان برزیلی در رادار استقلال خوزستان

هافبک دفاعی اهل مالی تیم فوتبال استقلال خوزستان برای حضور در پانزدهمین دوره لیگ برتر به ایران بازگشت.

یک دروازه‌بان برزیلی در رادار استقلال خوزستان
موسی کولی‌بالی که فصل قبل به استقلال خوزستان پیوست با این تیم قراردادی دو ساله امضا کرد.

به گزارش فارس، این بازیکن که فصل قبل عملکرد خوبی داشت با توجه به اینکه یکسال دیگر از قرارداد او باقی مانده امروز برای حضور در پانزدهمین دوره لیگ برتر به ایران بازگشت.

او از فردا در اردوی استقلال خوزستان در پردیس کرج حاضر می‌شود.

همچنین لازم به ذکر است که کادرفنی استقلال خوزستان برای حضور قدرتمند در لیگ برتر یک دروازه‌بان برزیلی را مدنظر قرار دادند. این دروازه‌بان طی یکی دو روز آینده به ایران می‌آید تا تست‌های پزشکی را برای عقد قرارداد پشت سر بگذارد.

یکی از بازیکنانی که مدنظر آبی پوشان خوزستانی بود میلاد فیاض‌بخش کاپیتان سابق ایرانجوان بوشهر است.

در همین راستا توافقات اولیه با این بازیکن صورت گرفت اما به دلیل اینکه کارت معافیت این بازیکن با مشکل روبرو بود این انتقال منتفی شد.

علی پورکیانی قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، گفت: با این بازیکن قرارداد نبستیم. او با ما مذاکره کرد و به این بازیکن گفتیم همانند تمامی بازیکنان قبل از عقد قرارداد استعلام صحت کارت معافیت این بازیکن هم گرفته می‌شود.

وی افزود: تاکید مدیران باشگاه و مسئولان فدراسیون این است که قبل از عقد قرارداد حتما استعلام کارت معافی گرفته شود. ما شماره ملی بازیکنان را به سازمان نظام وظیفه می‌دهیم تا با مشکلی روبرو نشویم. در این مورد هم مشکلاتی وجود داشت که به همین خاطر بستن قرارداد با این بازیکن منتفی شد.

دیدگاه‌ها