کد خبر : 1250304 | 13 تیر 1394 ساعت 13:58 | 94.8K بازدید | 17 دیدگاه

به یاد حسین معدنی؛

شاید امشب دراماتیک‌ترین بازی لیگ جهانی شود

سال گذشته در چنین روزهایی بود که حسین معدنی از تیم ملی به بیمارستان منتقل شد و دیگر نتوانست سایر اعضا را همراهی کند که در نهایت آن اتفاق رخ داد.

شاید امشب دراماتیک‌ترین بازی لیگ جهانی شود
به گزارش "ورزش سه"، سال گذشته پس از دیدار تیم ملی والیبال ایران مقابل ایتالیا در تهران، صعود کشورمان به مرحله نهایی لیگ جهانی قطعی شد و بازی با لهستان کاملا تشریفاتی بود. حسین معدنی سرمربی سابق تیم ملی و مربی وقت، برای چکابی به بیمارستان رفت و متوجه بیماری شد که سال ها با او همراه بود. او با تشخیص پزشک در بیمارستان بستری شد و تیم ملی را موقتا همراهی نکرد تا در فینال خود را به فلورانس برساند اما او در 13 مرداد ماه بعد از 3 هفته برای همیشه تیم ملی را ترک کرد و دار فانی را وداع گفت. لیگ جهانی 2014 آخرین حضور او در والیبال بود و چنین روزهایی حضور معدنی را یک بار دیگر تداعی می کند.

امشب و در آخرین بازی تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی احتمالا مراسمی کوچک برای زنده نگه داشتن یاد آن مرد فقید والیبال در نظر گرفته شود و تداخل این موضوع با خداحافظی بازیکنان از تماشاگران شاید شبی کاملا دراماتیک را رقم بزند. این روزها بسیار در سالن از حسین یاد می شود و این بازی ها برای بسیاری از والیبالی ها یک بار دیگر نام او را پر رنگ می کند.

دیدگاه‌ها