کد خبر : 1250561 | 14 تیر 1394 ساعت 17:19 | 81.8K بازدید | 0 دیدگاه

نوری و داستان ارتباط خاص با دایی

این روزها صحبت از حضور علی دایی در ملوان است. اگر او به ملوان برود، ملاقاتش با پژمان نوری دیدنی خواهد بود. دو مردی که هرگز ارتباط مناسبی با یکدیگر ندارند!

نوری و داستان ارتباط خاص با دایی
به گزارش " ورزش سه " این روزها صحبت از حضور علی دایی روی نیمکت ملوان است. سرمربی سابق پرسپولیس که به دعوت داریوش بهشتی، مالک احتمالی ملوان در جلساتی شرکت کرده و بعید نیست که همراه او به انزلی برود و سرمربی ملوان شود. علی دایی اگر با ملوان به توافق برسد با مشکلالت بسیاری دست و پنجه نرم خواهد کرد. او در فاصله کمتر از یک ماه تا آغاز لیگ برتر باید تیمی قدرتمند را تشکیل بدهد. آن هم در بازاری که ستاره هایش تیمهای خود را انتخاب کرده اند. پس دایی مجبور است به بازیکنان فصل قبل ملوان تکیه کند. بازیکنانی که سردمدار آنها پژمان نوری است.

دایی با پژمان نوری رابطه مناسبی ندارد. داستان اختلاف آنها به بازی های تیم ملی برمی گردد. اختلافی که علنی شد اما دلیل آن هرگز. به همین دلیل هم بود که علی دایی در زمان سرمربیگری در پرسپولیس هرگز به نوری چراغ سبز نشان نداد تا پیراهن این تیم را بپوشد. حتی در روزهایی که پرسپولیس نیاز مبرمی به حضور بازیکن جنگنده ای به نام پژمان نوری داشت.

دایی، مخالف حضور پژمان نوری در پرسپولیس بود. به همین دلیل، وقتی نوری در لیگ یازدهم، گل سه امتیازی ملوان مقابل پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی به ثمر رساند دست های خود را مشت کرد و خوشحالی عجیبی به نمایش گذاشت. دلیل آن خوشحالی، همان اختلافی بود که روزگاری مانع از بازگشت نوری به پرسپولیس شد.

حالا آن اختلاف را نه دایی فراموش کرده و نه پژمان نوری. دایی قرار است به انزلی برود و احتمالا سرمربی تیمی شود که پژمان نوری کاپیتانش است. این دو چه می کنند؟ به نظر می رسد یکی از تصمیم های مهم علی دایی ، بعد از قبول سرمربیگری ملوان همین خواهد بود. نوری بماند یا برود؟

دیدگاه‌ها