کد خبر : 1250569 | 14 تیر 1394 ساعت 16:52 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

در گفتگو با خبرنگاران

لاپورتا: جذب آردا در وظایف هیئت مدیره نیست

روز گذشته خوان لاپورتا با جمع آوری 4807 امضا، توانست همراه 4 کاندید دیگر، مجوز نامزدی در انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا را کسب کند.

لاپورتا: جذب آردا در وظایف هیئت مدیره نیست
به گزارش "ورزش سه"، لاپورتا که بین سال های 2003 تا 2010 ریاست باشگاه بارسلونا را بر عهده داشت، یک بار دیگر خود را کاندید کرده اما شانس او نسبت به جوزپ بارتومئو، کمتر تخمین زده شده است. لاپورتا مخالف هرگونه فعل و انفعال بارسلونا در زمینه خرید و فروش بازیکن تا پیش از انتخاب رئیس بعدی باشگاه است .

او در پاسخ به سوالی در مورد احتمال پیوستن آردا توران به بارسا گفت:" من روز گذشته با هیئت مدیره موقت صحبت کردم و آنها از من در مورد جذب آردا سوالاتی را مطرح کردند. جواب من به آنها این بود که جذب آردا، خارج از وظایف یک هیئت مدیره است و این مسائل در حوزه ریاست و نیز تیم مدیریت ورزشی باشگاه قرار دارد.

بارسلونا فعلا رئیس ندارد و پس از تعیین رئیس بعدی، باید فعالیت ها در بازار نقل و انتقالات شروع شود. فروش دلوفئو به اورتون نیز یک اقدام عجیب بود؛ بطوریکه توضیحات اعضای هیئت مدیره اصلا مرا قانع نکرد بلکه بیشتر مایوس شدم. فکر می کنم این اقدامات، همه جزو اهداف انتخاباتی یک کاندیدای خاص (بارتومئو) باشد."

دیدگاه‌ها