کد خبر : 1252378 | 24 تیر 1394 ساعت 10:39 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

حسینی:

خوشحالم با مدال طلا جواب اعتماد مربیان را دادم

قهرمان مسابقات کشتی فرنگی جوانان آسیا گفت: اگر سیم‌خواه پیشنهاد تغییر وزن را به من نمی‌داد، شاید نمی‌توانستم به مقام قهرمانی آسیا برسم.

خوشحالم با مدال طلا جواب اعتماد مربیان را دادم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم امیرحسین حسینی درباره کسب مدال طلای رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان آسیا اظهار داشت: زحمت زیادی برای موفقیت در این رقابت‌ها کشیده بودم و خوشحالم که با کسب مدال طلا هم مزد زحماتم را گرفتم و هم پاسخ خوبی به اعتماد مربیان دادم.

وی ادامه داد: آنطور که کادر فنی صحبت می‌کرد از عملکرد من رضایت داشت و این موضوع از هر چیزی برای من باارزش‌تر است. تمام دستورات کادر فنی را اجرا کردم و با استفاده از راهنمایی‌های آنها موفق به کسب مدال طلا شدم. تمام هدفم تداوم این روند در مسابقات جهانی است و امیدوارم در برزیل هم بتوانم مدالی خوش‌رنگ‌ برای ایران به ارمغان بیاروم تا کارنامه‌ام را امسال تکمیل کنم.

دارنده مدال طلای آسیا تصریح کرد: در سال 2013 در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در وزن 100 کیلوگرم قهرمان شده بودم اما بعد از آن وزنم زیاد شد و مجبور شدم در انتخابی تیم جوانان در وزن 120 کیلوگرم شرکت کنم که بعد از مشورت با سیم‌خواه و حضور در اردوی تیم ملی با پیشنهاد او در مرحله نهایی مسابقات انتخابی در وزن 96 کیلوگرم شرکت کردم. از سیم‌خواه به خاطر راهنمایی‌اش تشکر می‌کنم، چراکه نقش بزرگی در این موفقیت داشت و شاید در سنگین‌وزن نمی‌توانستم این نتیجه را بگیرم.

حسینی گفت: با توجه به اینکه سال آینده هم می‌توانم در جوانان کشتی بگیرم، تمام هدفم حفظ دوبنده تیم ملی در مسابقات پیش‌رو است. در این مسابقات هم تنها یک امتیاز به حریفان دادم و در دو مسابقه با ضربه فنی به پیروزی رسیدم. در فینال هم حریف چینی را با نتیجه 3 بر صفر شکست دادم. از زحمات حسن بابک مدیر تیم‌های ملی و کادر فنی تیم ملی تشکر می‌کنم، چراکه حمایت‌های خوبی از من داشتند و خوشحالم پاسخ خوبی به زحمات آنها دادم.

دیدگاه‌ها