کد خبر : 1252993 | 28 تیر 1394 ساعت 10:38 | 94.2K بازدید | 0 دیدگاه

اول باید تکلیف مطالباتم مشخص شود

بیک‌‌زاده: بازیکن استقلال هستم

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت:من با هیچ تیمی قرارداد نبسته‌ام و هنوز هم بازیکن استقلال هستم.

بیک‌‌زاده: بازیکن استقلال هستم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس هاشم بیک‌زاده در خصوص اینکه آیا به باشگاه صبای قم پیوسته است گفت: چه کسی این حرف را زده است؟ من با سه باشگاه صبای قم، ذوب‌آهن و ملوان انزلی مذاکراتی داشته ام اما هنوز با هیچ تیمی قرارداد امضا نکرده‌ام چون هنوز بازیکن استقلال هستم!

وی در پاسخ به این سوال که چطور این صحبت را می‌کند در حالی که همه گفته اند او در لیست مازاد استقلال است گفت: یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارم، ضمن اینکه مسئولان باشگاه استقلال هر بازیکنی را که نمی‌خواستند به او برگه دادند و رسما اعلام کردند که می‌‌توانند با تیم‌های دیگر مذاکره کند. این اتفاق در مورد فروزان، صادقی، سلیمان و فلاح و چند نفر دیگر هم افتاد. حتی مدیر برنامه‌های من چندین بار با مسئولان استقلال نشست داشت.

بیک‌زاده تاکید کرد: من با باشگاه تراکتورسازی چندی پیش مذاکره کردم و حتی در یک قدمی امضای قرارداد بودم اما مسئولان باشگاه استقلال بدون اینکه حتی یک بار به صورت جدی حضورم در لیست مازاد را تائید یا تکذیب کنند دیگر با من تماسی نگرفتند.

مدافع استقلال در خصوص اینکه تنها چند روز تا پایان نقل و انتقالات باقی مانده است و تکلیف این بازیکن چه می‌شود گفت: تکلیف من روشن است. من بازیکن استقلال هستم و باید تکلیفم روشن شود. مطالباتی از باشگاه دارم که رقم کمی نیست. به هر حال باشگاه استقلال باید تکلیف مطالبات من را روشن کند و من هم بدانم چه کار باید انجام بدهم.


دیدگاه‌ها