کد خبر : 1253443 | 29 تیر 1394 ساعت 20:45 | 33.4K بازدید | 0 دیدگاه

با تایید جوزپه ماروتا

یوونتوس جدایی آرتورو ویدال را تایید کرد

به نظر می رسد که آرتورو ویدال طی یکی چند روز آینده بصورت رسمی یوونتوس را ترک و به بایرن مونیخ منتقل خواهد شد.

یوونتوس جدایی آرتورو ویدال را تایید کرد
به گزارش "ورزش سه"، ویدال سال 2011 بایر لورکوزن را به مقصد یوونتوس ترک کرد و موفق شد 4 قهرمانی متوالی در سری آ را همراه این تیم کسب کند. او کمک کرد یووه فصل گذشته به فینال لیگ قهرمانان نیز صعود کند. سه روز پیش بود که خبر توافق بایرن و یوونتوس بر سر انتقال 37 میلیون یورویی ویدال در رسانه ها منتشر شد و حال، جوزپه ماروتا، مدیر داخلی یوونتوس نیز این جدایی را تایید می کند.

او به خبرنگاران گفت:" ویدال بصورت رسمی از ما تقاضا کرد که اجازه جدایی او را صادر کنیم. او عنوان کرده است که قصد دارد فضایی جدید را تجربه کند. همچون اوگبونا، پیرلو و ته وز و ما هم مخالفتی با این درخواست نکردیم. مذاکرات خوبی هم با بایرن مونیخ در مورد ویدال داشته ایم."

ماروتا در مورد احتمال پیوستن گوتزه از بایرن به یووه گفت:" گوتزه بازیکن بایرن است و ما تا به امروز هیچ صحبتی در مورد او با مدیران بایرن مونیخ نداشته ایم."

مدیر داخلی یووه در مورد خرید احتمالی دراکسلر نیز گفت:" دراکسلر؟ حقیقت این است که بطور دقیق نمی دانم چه بازیکن یا بازیکنانی به ما خواهند پیوست. هدف اول ما تقویت تیم و حفظ قدرت چند فصل اخیر است و برای این کار می دانیم که چه نوع بازیکنانی را باید به خدمت بگیریم و در تلاشیم به اهدافمان برسیم."

دیدگاه‌ها