کد خبر : 1255255 | 05 مرداد 1394 ساعت 18:24 | 43.6K بازدید | 8 دیدگاه

بعد از اتمام دوره مصدومیت؛

محمدکاظم:مردم در مورد من اشتباه فکر می کنند

ستاره سابق تیم ملی والیبال ایران حالا با آمادگی گذشته تمرینات خود را شروع کرده است و روز گذشته در میان هم بازی های سابقش قرار گرفت.

محمدکاظم:مردم در مورد من اشتباه فکر می کنند
به گزارش "ورزش سه"، در حاشیه تمرین صبح روز گذشته تیم ملی والیبال ایران در باشگاه پیکان، محمد محمدکاظم مهمان ویژه این تمرین بود که حالا در باشگاه پیکان تمرینات خود را شروع کرده است. او بعد از تمرینات اختصاصی اش در میان معروف، موسوی، غلامی و سایر ملی پوشان قرار گرفت و با آنها خوش و بش کرد. محمدکاظم یکی از پروفروغ ترین ستاره های والیبال ایران بود که به دلیل مصدومیت از سایر هم بازی هایش دور ماند.
او در گفت و گو با "ورزش سه" گفت: دوران مصدومیت سنگینی را پشت سر گذاشتم و حالا به صورت اختصاصی تمرین می کنم. مصدومیت کتفم چند سالی آزارم داد تا اینکه با مداوای اساسی این مشکل را برطرف کردم. بعد از آن موضوع هر سال بهتر می شوم و امسال، سال خوبی را امیدوارم سپری کنم.
او در مورد کم رنگی حضورش در بازار نقل و انتقالات گفت: مردم در مورد من اشتباه فکر می کنند و همان تصویر بازیکن مصدوم را در ذهن دارند. متاسفانه در یکی از رسانه های پر مخاطب چند بار اعلام شد که محمدکاظم رباط صلیبی پاره کرده است، درحالیکه مشکل من یک پیچیدگی جزئی بود که با دو هفته فیزیوتراپی بهبود پیدا کرد. هم اکنون تمریناتم را مثل سایر بازیکنان سپری می کنم و مشکلی از بابت فنی ندارم در حالیکه اکثرا این تصور را دارند که من مصدوم هستم.

دیدگاه‌ها