کد خبر : 1255258 | 05 مرداد 1394 ساعت 17:28 | 101.9K بازدید | 0 دیدگاه

رئال مادرید 3-0 اینتر

پیروزی پرگل رئال مادرید مقابل اینتر در خاور دور

رئال مادرید در اولین بازی تدارکاتی خود در کشور چین لحظاتی پیش موفق شد اینتر را با 3 گل از پیش رو بردارد.

پیروزی پرگل رئال مادرید مقابل اینتر در خاور دور
به گزارش "ورزش سه"، رئال که برای برگزاری دو بازی دوستانه به کشور چین سفر کرده، در اولین دیدار به مصاف اینتر رفت. بنیتس و مانچینی، ترکیب مطمئن و متشکل از بازیکنان اصلی خود را از ابتدا به میدان فرستادند.

اینتر بازی را قدرتمندانه آغاز کرد اما رئال مادرید با حمایت بخش اعظمی از ورزشگاه، رفته رفته کنترل بازی را در اختیار گرفت و پس از خلق چند موقعیت خوب، سرانجام در دقیقه 28 توسط خسه به گل دست یافت. خسه پاس بلند مارسلو را به زیبایی کنترل کرد و پس از فریب مدافع مستقیمش، با ضربه دقیق پای چپ، هندانوویچ را مغلوب کرد.

1033766

رئال مادرید سه فرصت خوب گلزنی دیگر را نیز توسط رونالدو و بیل از دست داد ضمن اینکه اینتر هم توسط هرنانس یک فرصت خوب برای جبران گل خورده به دست آورد اما آن را از دست داد تا نیمه اول با برتری یک گله رئال به اتمام برسد.

 نیمه دوم با 4 تعویض برای رئال شروع شد. رونالدو، په په، بیل و راموس از زمین خارج و به جای آنها واران، ناچوف واسکز و چریشف وارد زمین شدند. این نیمه نیز تحت کنترل رئالی ها بود و آنها به دو گل دیگر دست یافتند.

1033763

دقیقه 55، واران روی پاس واسکز موفق به گلزنی شد و در دقیقه 87 نیز خامس رودریگز روی یک ضربه آزاد و به زیبایی هرچه تمام تر، گل سوم را وارد دروازه اینتر کرد. خامس دقایقی قبل به جای ایسکو وارد زمین شده بود.

بدین ترتیب رئال مادرید پس از برتری 4-1بر سیتی در ملبورن، یک پیروزی پرگل دیگر نیز کسب کرد تا در مسیر برد در بازی های دوستانه قرار داشته باشد. بازی بعدی رئال مقابل میلان خواهد بود.این شکست همچنین سومین شکست متوالی اینتر نیز بود. آنها پیش از این مقابل بایرن و میلان با نتایج مشابه 1-0 مغلوب شده بودند.

دیدگاه‌ها