کد خبر : 1255451 | 06 مرداد 1394 ساعت 12:11 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

دیدار وزیر ورزش با رییس صدا و سیما

وزیر ورزش و جوانان با رییس سازمان صدا و سیما در موضوع ورزش و رقابت‌های المپیک 2016 دیدار می‌کند.

دیدار وزیر ورزش با رییس صدا و سیما
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان و محمد سرافراز رییس سازمان صدا و سیما قرار است در این جلسه‌ در مورد راه‌کارهای توجه بیشتر رسانه‌ ملی به حوزه ورزش و اهمیت پرداختن تلویزیون و رادیو به رشته‌های ورزشی در آستانه المپیک 2016 بحث و تبادل نظر کنند.

در حالی‌که یک سال تا آغاز بازی‌های المپیک 2016 باقی مانده، وزارت ورزش و جوانان و اهالی ورزش از عملکرد رسانه‌ ملی در زمینه توجه به حضور ایران در مهم‌ترین رویداد ورزشی جهان رضایت کافی ندارد، به همین منظور گودرزی نشست مشترکی را با سرافراز برگزار می‌کند تا نسبت به ایجاد فضای المپیکی در جامعه گفت‌وگو کنند.

روسا و نمایندگان فدراسیون‌های ورزشی در جلسه مشترک با وزیر ورزش و جوانان نیز نسبت به اهمیت پرداختن صدا و سیما به ورزش و ایجاد فضای المپیکی در جامعه تاکید و گلایه‌هایی را در مورد کم‌توجهی تلویزیون به وزیر ورزش و جوانان مطرح کردند.

البته پیش از این وزیر ورزش و جوانان نسبت به کم‌توجهی سایر رسانه‌ها به فضای المپیک گلایه‌هایی را مطرح کرده بود و توجه بیشتر رسانه‌ها نسبت به اهمیت حضور ایران در بازی‌های المپیمک 2016 را خواستار شده بود.

دیدگاه‌ها