کد خبر : 1255537 | 06 مرداد 1394 ساعت 16:01 | 24.4K بازدید | 2 دیدگاه

دوست دارم استقلال مثل سپاهان شود

ملکیان: آرارات را بعد از 8 سال احیا کردیم

فرد ملکیان مربی تیم بزرگسالان آرارات در مورد آینده این تیم گفت تیم توانایی صعود به لیگ سه را هم دارد ولی بعد از آن مشکلات مالی دردسرساز می شود.

ملکیان: آرارات را بعد از 8 سال احیا کردیم
ملکیان به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: بعد از آن نسل طلایی آرارات که بازیکنانی مثل سرژیک تیموریان، سرکسیان، ادموند اختر، سامسون پطروسیان، ادموند بزیک و من در آن حضور داشتیم 8 سال آرارات تعطیل شد تا اینکه دوباره ما وارد مسابقات شدیم و با 24 بازیکن تیم را در باشگاههای ههای تهران قهرمان کردیم و حالا به لیگ برتر تهران راه پیدا کردیم.

او ادامه داد: البته با توجه به اینکه بسیاری از ارامنه مهاجرت کرده اند و تنها 60 هزار نفر در حال حاضر در ایران اقامت دارند برای همین هم تعداد فوتبالیستها به نسبت قبل کمتر شده است و ما مجبور بودیم تیم را با 25،24 بازیکن بستیم. خدا را شکر با اختلاف هم در لیگ تهران قهرمان شدیم و به مسابقات لیگ برتر تهران راه پیدا کردیم.

وی افزود: از من در مورد برنامه هایم سوال می کنید با پتانسیلی که در بازیکنانم می بینم می توانیم به رقابتهای دسته سه هم صعود کنیم ولی به طور حتم در مراحل بالاتر نبود بودجه به تیم ما ضربه می زند. برای همین است که فعلا فقط به حفظ تیم فکر می کنیم. چون زورمان بیشتر از این نمی رسد.



ملکیان که سابقه عضویت در استقلال را دارد در مورد این تیم گفت: من به عنوان یک استقلالی اتفاقاتی که در باشگاه می افتد را دنبال می کنم. حقیقتش را بخواهید سالها است امیدوارم که استقلال هم مثل باشگاههای مثل تراکتور و سپاهان انسجام پیدا کند. یعنی بازیکنان بدون اینکه دغدغه داشته باشند تنها روی بازی تمر کز کنند. یعنی مثل این باشگاهها وقتی لیگ تمام می شود بازیکنان هم استراحت کنند، به موقع تمریناتشان شروع شود، اردو بروند و بدون دغدغه وارد لیگ شوند نه اینکه وقتی لیگ تمام می شود تازه مشکلات و بدهی های مالی رو ی شود کلی بازیکن جدا می شوند، تیم بد بسته می شود، دیر به اردو می رود و باز هم با مشلات مالی فصلهای گذشته راهی مسابقات می شود.

دیدگاه‌ها