کد خبر : 1255641 | 07 مرداد 1394 ساعت 01:22 | 45.1K بازدید | 2 دیدگاه

لوو: دوست دارم با بالوتلی کار کنم

سرمربی فوتبال آلمان از علاقه‌اش به ملی‌پوش حاشیه‌ساز ایتالیا پرده برداشت.

لوو: دوست دارم با بالوتلی کار کنم
به گزارش "ورزش سه"، یواخیم لوو در پاسخ به سوال خبرنگار "بیلد" که بیش از همه دوست داشت کدام فوتبالیست را تمرین دهد، گفت:" ماریو بالوتلی. هرگاه او را دیده‌ام، چه در بازی‌های تیم ملی ایتالیا چه در دیدار مقابل تیم خودمان، متوجه نبوغ خاصی در او شده‌ام. او بازیکنی است که اگر می‌خواست از همه توانایی‌هایش استفاده کند، هیچ کس جلودارش نبود و مهارش از عهده هیچ کس برنمی‌آمد، اما او خیلی کم اینکار را می‌کند. فقط چند صحنه انگشت‌شمار بوده که این بازیکن نبوغش را در معرض نمایش گذاشته است، ولی سایر مواقع از پتانسیلی که دارد چندان استفاده‌ای نمی‌کند."
اشاره لوو به دیدار نیمه‌نهایی جام ملت‌های اروپا 2012 است که ایتالیا با دو گل سوپر ماریو از سد آلمان گذشت. آن تورنمنت نقطه اوج دوران فوتبال بالوتلی بود. اما از زمانی که او به لیورپول پیوسته است در 28 بازی رسمی تنها موفق به زدن چهار گل شده اما کماکان ویژگی حاشیه‌سازی خود را حفظ کرده است.
لوو علاوه بر بالوتلی به دو بازیکن دیگر هم اشاره کرد:" ژاوی سالیان سال برای من بهترین بازیکن دنیا بود. یک چنین استراتژیست توانایی را همیشه دوست داشتم زیر دستم داشته باشم. آندره پیرلو را هم همچنان یک نابغه می‌دانم. او بازیکنی است که از پانزده سال پیش تا کنون در بالاترین سطح فوتبال جهان کار می‌کند و هوشمندی‌اش در بازی کردن او را در رده بهترین‌ها قرار می‌دهد."
گفتنی است ژاوی که تمام دوران فوتبالش را در تیم بارسلونا گذراند، چندی پیش با ورود به 35 سالگی از این تیم جدا و راهی السد قطر شد. پیرلو هم از یووه خداحافظی کرد و به لیگ امریکا و باشگاه نیویورک سیتی پیوست.

دیدگاه‌ها