کد خبر : 1255722 | 07 مرداد 1394 ساعت 11:49 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

اندازه خودم پول می‌گیرم

مصطفی هاشمی: مربی گرانی نیستم

سرمربی جدید تیم بسکتبال دانشگاه آزاد گفت: همه بازیکنانی که ما برای فصل آینده جذب می‌کنیم ستاره هستند.

مصطفی هاشمی: مربی گرانی نیستم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا مصطفی هاشمی درباره جذب بازیکنان و معرفی کادر فنی فصل آینده تیم دانشگاه آزاد اظهار کرد: روز گذشته لیست بازیکنان مورد نظرم را به باشگاه اعلام کردم تا آنها مذاکراتشان را آغاز کنند. همچنین مربیان پیشنهادی تیم را نیز همانند بازیکنان معرفی کردم که باید با آنها نیز مذاکرات آغاز شود. من بازیکنان را بر اساس اولویت‌ها انتخاب کردم تا باشگاه آنها را جذب کند.

او در پاسخ به این سوال که آیا از بازیکنان مهرام هم کسی را مد نظر دارد؟ بیان کرد: بازیکنان جوان مهرام با این باشگاه قرارداد دو ساله دارند و تا زمانی که باشگاه مهرام به طور رسمی به ما اجازه ندهد به هیچ وجه با آنها و بازیکنانشان وارد مذاکره نمی‌شویم. بالاخره رابطه من و مهرام بیشتر از دوستی است و در شرایطی از این تیم بازیکن جذب خواهم کرد که آن‌ها به طور کامل رضایت داشته باشند.

سرمربی جدید تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در پاسخ به این سوال که آیا ستاره‌ای هم برای فصل آینده تیمش جذب خواهد کرد بیان کرد: همه تیم من ستاره هستند. بازیکنانی که وارد تیم دانشگاه آزاد می‌شوند ستاره‌اند و در هر سطحی که باشند برای قهرمانی مبارزه می‌کنند. حالا اینکه قهرمان می‌شویم یا نه، قابل پیش‌بینی نیست اما افق ما رسیدن به سکوی نخست لیگ فصل آینده است.

او با اشاره به حضور تیمش در رقابتهای غرب آسیا بیان کرد: ما سال آینده در رقابتهای غرب آسیا نیز حضور داریم و یقینا به دنبال کسب قهرمانی در این مسابقه‌ها هستیم.

سرمربی جدید تیم دانشگاه آزاد در مورد جذب بازیکنان خارجی نیز بیان کرد: خب باید بودجه باشگاه مشخص شود و بر اساس بودجه تصویب شده ما به دنبال جذب بازیکن خارجی‌مان می‌رویم. همه این‌ها به وضعیت و تصمیم باشگاه بازمی‌گردد.

او در ادامه با تشکر از باشگاه مهرام بیان کرد: من رابطه‌ام با این باشگاه بالاتر از دوستی است. اگر هم به دانشگاه آزاد آمدم به این دلیل بود که مهرام هنوز وضعیتش مشخص نبود. حتی به آن‌ها گفتم که من صبر می‌کنم اما خودشان اعلام کردند هنوز چیزی مشخص نیست. به هرحال من به خاطر دوستی 30 ساله‌ای که با آقای دادگان دارم، شاید کمتر از دو دقیقه طول کشید تا با دانشگاه آزاد به توافق رسیدم. از مهرام نه به خاطر اینکه تیم خودم بود بلکه به خاطر اینکه سرمایه‌گذاری خوبی که در بسکتبال کرده تشکر می‌کنم.

هاشمی افزود: مهرام نماد بسکتبال باشگاهی است و افتخارات زیادی برای ایران کسب کرده است. از آقای گنجی، آقای صمدزاده و همه اعضای این باشگاه تشکر می‌کنم چرا که همیشه برای پیشرفت بسکتبال ایران تلاش کرده‌اند. ما نباید بگذاریم مهرام و کلا باشگاه‌های خصوصی که با جان و دل در بسکتبال حضور دارند به راحتی از این رشته کنار بروند.

سرمربی جدید تیم دانشگاه آزاد در پاسخ به این سوال که شما یک مربی گران‌قیمت شناخته می‌شوید و آیا دانشگاه آزاد توان پرداخت دستمزد شما را دارد پاسخ داد: من متوجه این صحبت‌ها نمی‌شوم. همیشه گفته‌ام شانس دارم. این شانس من است که باشگاه‌ها به من پول می‌دهند! مگر اسپانسرها حالشان خوب نیست که بخواهند به من پول اضافه بدهند. این حرف‌ها گناه است و باید در آن دنیا کسانی که آن را به زبان می‌آورند پاسخ بدهند. گران یعنی چه؟ یعنی بیشتر از توانم پول بگیرم؟ چه کسی می‌تواند ثابت کند من از مربیان سال‌های گذشته و امسال بسکتبال بیشتر پول گرفته‌ام؟

او افزود: من اگر بیشتر از توانم پول بگیرم یعنی گران‌قیمت هستم. چرا می‌خواهید این صحبت‌ها را انجام دهید؟ افرادی که این حرف‌ها را زده‌اند به دنبال اثبات کردن چه چیزی هستند؟ به نظر من می‌توانیم به این شکل نیز به ماجرا نگاه کنیم که آیا مصطفی هاشمی از حق خودش کمتر می‌گیرد؟ من به اندازه خودم دستمزد می‌گیرم و به کسی ربطی ندارد اما این را می‌دانم هیچ باشگاه و اسپانسری پول زیادی به مربی نمی‌دهد و هیچ مربی نمی‌تواند به زور از باشگاهی پول بگیرد.

سرمربی فصل گذشته مهرام ادامه داد: پیش از این درباره توان فنی من حرف می‌زدند که گفتم من چیزی بلد نیستم و همه افتخاراتم شانسی است. حالا آن تمام شده و می‌گویید من گران‌قیمت هستم. فکر می‌کنم باشگاه پولدارتری از مهرام و دانشگاه آزاد هست که این دو باشگاه در آن گم هستند. فقط این را می‌دانم که مصطفی هاشمی هر جا که باشد، خودش ظالم است و دیگران مظلوم! من به این حرف‌ها عادت دارم. اما حرف من این است که مصطفی هاشمی هر جا که بوده و با هر تیمی که کار کرده نظرش عوض نشده و تنها و تنها در اندیشه پیشرفت بسکتبال ایران است.

دیدگاه‌ها