کد خبر : 1255733 | 07 مرداد 1394 ساعت 12:03 | 10.4K بازدید | 1 دیدگاه

کفعمی:

تفاهمی بین خلیلیان و هیئت مدیره وجود نداشت

عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان گفت: باقریان، مدیرعامل کنونی باشگاه سپاهان مدیری برنامه ریز و برنامه نویس است که با حضورش هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد.

تفاهمی بین خلیلیان و هیئت مدیره وجود نداشت
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا حسین کفعمی، با بیان اینکه خلیلیان استعفا نداده بود، اظهارکرد: باشگاه سپاهان حدود یک سال و نیم با خلیلیان همکاری خوبی داشت که این همکاری نقش مهمی در قهرمانی سپاهان داشت.

وی با بیان اینکه در ادامه همکاری، تفاهمی بین مدیرعامل و هیئت مدیره ایجاد نشد، ادامه داد: مشکلاتی مطرح بود که خلیلیان در ادامه کار عدم تمایل خود را اعلام کرد.

کفعمی در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌کنید این تغییر خللی در روند قهرمانی تیم ایجاد کند، تصریح‌کرد: باشگاه سپاهان تمام قراردادهایش را بسته و کادرفنی قوی در اختیار دارد که بدون هیچ خللی کارشان را ادامه خواهند داد.

این عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان، افزود: البته این بحث 40 روز پیش مطرح شده بود و مشکلاتی از طرف خلیلیان مطرح شد که در آن مقطع حساس اجازه ندادیم که این مشکلات خللی ایجاد کند، اما دیروز خلیلیان عدم تمایلش را اعلام و ما نیز قبول کردیم.

وی با بیان اینکه بهترین مربی ایران را در اختیار داریم، عنوان‌کرد: تیم سپاهان با بازیکنان شایسته‌ای که در اختیار دارد برای قهرمانی بسته شده است و مطمئنیم با مدیر کاربلدی همچون باقریان می‌توانیم روند خوبی را طی کنیم.

این عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان با بیان اینکه باقریان مدیرعاملی فولاد و قائم مقامی باشگاه پرسپولیس را در کارنامه خود دارد، افزود: مدیرعامل کنونی باشگاه سپاهان مدیری برنامه ریز و برنامه نویس است که با حضورش هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد.

دیدگاه‌ها