کد خبر : 1255799 | 07 مرداد 1394 ساعت 15:17 | 7.4K بازدید | 1 دیدگاه

از یاوری خواهش کردم در اهواز بماند

ملکی:هدف ما بقا در لیگ برتر است

محمد ملکی مالک باشگاه استقلال اهواز عنوان کرد با وجود هوادارن خونگرم استقلال اهواز پذیرش این تیم در دقیقه 90 ریسک نبود.

ملکی:هدف ما بقا در لیگ برتر است
ملکی به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: من اصالتا اهل دره شهر ایلام هستم ولی چون سالیان سال در مرز خوزستان جبهه بودم دوستان بزرگ و زیادی در خوزستان دارم که بخاطر آنها و هواداران پرشور خوزستان پذیرفتم که تیمداری کنم.

پروسه طولانی خرید واگذاری امتیاز فولاد نوین

در ابتدای امر آقای جهانداری که از دوستان من هستند پیشنهادی به ما داد که بر اساس آن من 51 درصد سهام باشگاه استقلال اهواز را خریداری می کردم. بعد پروسه واگذاری استقلال اهواز مدتی به طول انجامید و یک روز قبل از قرعه کشی مسابقات لیگ ما توانستیم سهام را به نام خود کنیم و در نتیجه با امتیاز باشگاه فولاد نوین به لیگ برتر آمدیم. پس از آن آقای جهانداری که مشغول کارهای ساختمانی هست از من عذرخواهی کرد که در ادامه نمی تواند در باشگاه همراه من باشد و کار را بر عهده گرفتم.

از یاوری خواهش کردم که بالای سر تیم بماند

در مورد آقای یاوری سوال کردید باید بگویم که او با رفاقتی که با آقای جهانداری داشت به اهواز آمد زمانی که آقای جهانداری از ادامه همکاری انطراف داد. آقای یاوری هم با ما قطع همکاری کرد و این نبود که ما نخواهیم با ایشان کار کنیم. اتفاقا من از آقای یاوری خواهش کردم که بالای سر تیم بماند ولی ایشان نپذیرفت .

شفیع زاده ها دوست داشتند در کنار استقلال باشند

شهرام شفیع زاده در رسانه ها عنوان کرده که بحث واگذاری باشگاه استقلال اهواز به شما غیر قانونی بوده ، ملکی در این مورد پاسخ داد که اصلا این مساله صحت ندارد ما کاملا سهام باشگاه استقلال اهواز و همچنین امتیاز باشگاه فولاد نوین را از طرق مراجع قانونی پی گرفتیم. من باید ازآقایان شفیع زاده بابت سالها تیمداری تشکر کنم. شاید آنها این حرف را زدند چون دوست داشتند که در کنار استقلال باشند. اگر نه همه چیز از طرق وکالت و مباینه نامه ای که بین طرفین مهر و امضا شده است پی گیری شد.

از 300بازیکن تست گرفتیم

در مورد انتخاب آقای بختیاری زاده باید بگویم او یکی از مربیان قدیمی و زحمتکش خوزستان است و در این زمان کوتاه هم برای بستن و آماده سازی تیم زحمت زیادی کشیدند. او با فرخوانی که در خوزستان داد از بیشتر از 300 بازیکن را تست گرفت که البته باید پرانتزی باز کنم که همه این افراد هم فوتبالیست بودند. خدا را شکر هم تیمی بیشتر از بازیکنان بومی تشکیل دادند که با حمایت هواداران ما نتیجه می گیرند.

امسال دنبال حفظ تیم در لیگ برتر هستم

هدف گذاری ما برای لیگ امسال این است که بازیکنان جوان ما خودشان را پیدا کنند و بتوانند در لیگ بمانند تا خوزستانی ها را خوشحال کنند . پس از آن در سالهای بعد استقلال اهواز می تواند پله پله جلو برود و کم کم خودش را در لیگ مدعی نشان دهد. در این فصل صحبتی که من با آقای بختیاری زاده داشتم این بود که بدون استرس تیم را در لیگ حفظ کنند.

دیدگاه‌ها