کد خبر : 1255845 | 07 مرداد 1394 ساعت 17:02 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

قبول ندارم برنده فصل نقل و انتقالات هستیم

قنبرزاده: بازیکن میلیاردی نداریم

مدیرعامل نفت‌تهران ادعا می‌ کند که هنوز جلسه ای با منصوریان برای تمدید قراردادش منعقد نکرده است.

قنبرزاده: بازیکن میلیاردی نداریم
به گزارش "ورزش سه"، اواسط فصل گذشته بود که منصور قنبرزاده خبر از تمدید قرارداد 3 ساله با منصوریان داد. او در این باره می‌ گوید: هنوز فرصت نشده که در مورد تمدید قرارداد منصوریان با او جلسه بگذاریم، در این مدت درگیر نقل و انتقالات تیم بودیم و واقعا نتوانستیم این کار را انجام بدهیم. هر زمان که سرمان خلوت شود، می‌ توانیم برای تمدید قرارداد با منصوریان جلسه بگذاریم.

او در مورد عملکرد موفق نفت‌تهران در نقل و انتقالات هم گفت: ما سعی کردیم طبق درخواست کادرفنی عمل کنیم و در حد بضاعتمان بازیکنان مورد نیاز ایشان را جذب کنیم. نمی‌ گویم کامل موفق شده ایم چون منصوریان از ما خواست قرارداد 11 بازیکن فصل گذشته خود را تمدید کنیم اما فکر می‌ کنم در تمدید قرارداد با دو، سه یا بازیکن موفق نبودیم.

مدیرعامل نفت ادامه داد: ما در تمام پست هایی که بازیکن نداشتیم تلاش کردیم بازیکن جایگزین کنیم. ما امیدواریم نفت‌تهران با بازیکنانی که جذب کرده بتواند فصل موفقی را سپری کند.

قنبرزاده در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارد که نفت‌تهران بهترین تیم فصل نقل و انتقالات هست هم گفت: نه من این موضوع را اصلا قبول ندارم چون هر تیم برحسب نیازهای خود بازیکنان موردنظرش را جذب کرده است و ما نمی‌ توانیم ادعا کنیم که برنده فصل نقل و انتقالات هستیم.

او ادعا کرد که نفت‌تهران بازیکن میلیاردی ندارد: ما با هیچ بازیکنی قرارداد میلیاردی امضا نکردیم. 2 بازیکن هستند که قراردادشان نزدیک به یک میلیارد است ولی به این رقم نمی‌ رسد. قرارداد سیدجلال حسینی هم کمتر از این مبلغ است.

دیدگاه‌ها