کد خبر : 1256204 | 09 مرداد 1394 ساعت 13:12 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

نقی زاده: کار با آقا رسول راحت تر است

اولین گل سیاه جامگان در این فصل توسط بازیکن جدیدشان علیرضا نقی زاده به ثمر رسید البته خیلی ها به اشتباه فکر کردند گل را عنایتی زده است.

نقی زاده: کار با آقا رسول راحت تر است
به گزارش "ورزش سه"، نقی زاده در مورد باخت به استقلال تهران گفت: بازی دو نیمه متفاوت داشت نیمه اول زیاد خوب نبودیم اما نیمه دوم با تعویض هایی که آقای خطیبی انجام داد خوب کار کردیم و بازی باید حداقل مساوی می شد ولی هرچه شد خواست خدا بود بچه های ما تلاششان را کردند.

او در مورد اینکه دومین گل لیگ را امسال او به ثمر رساند در صورتی که برخی فکر کردند عنایتی گل زده ادامه داد : توپ را من زدم،گل زدن مهم نیست دوست داشتم تیمم پیروز شود،آقا رضا بزرگ تر من است و بازیکن بزرگی است ولی در مورد ان صحنه باید بگویم که گل را من به ثمر رساندم‌.

وقتی از نقی زاده سوال شد که قرار است بر خلاف گسترش در سیاه جامگان به صورت فیکس بازی کند یا خیر افزود: پارسال به دلیل شرکت در اردو های تیم ملی امید و اینکه خیلی از مواقع نتوانستم کنار گسترشی ها باشم بازی نکردم آقای کمالوند هم می گفت که بازیکن باید در تمرین خودش را نشان دهد البته اردو های تیم ملی که تمام شد من هم در گسترش بازی کردم ولی در کل من با آقا رسول راحت تر کار می کنم.

دیدگاه‌ها