کد خبر : 1256418 | 10 مرداد 1394 ساعت 09:45 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

امروز؛ رقابتهای انتخابی تیم ملی ووشو

مرحله نخست رقابتهای انتخابی تیم ملی ووشو برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان امروز در محل آکادمی ملی ووشو برگزار می‌شود.

امروز؛ رقابتهای انتخابی تیم ملی ووشو

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، تیم ملی ووشو ایران اردوهای آماده‌سازی خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان از ابتدای ماه جاری با حضور ۲۰ سانداکار آغاز کرده است. کادر فنی این تیم بعد از برگزاری رقابتهای انتخابی در مرحله مقدماتی در هر وزن دو ووشوکار را به اردو دعوت کرد.

مسعود انصاری، علی بختیاری، مرتضی خدابنده‌لو، فرود ظفری، افشین سلیمی، جعفر شیرزاد، حمیدرضا شهابی، محسن محمدسیفی، سعید فاضلی، سجاد عباسی، محمد خدابنده، مجید هاشم بیگی، یزدان میرزایی، معین تقوی، امیر فضلی، حمیدرضا قلی‌پور، حسن یوسفی، آرمان بازیاری و مصطفی خلعتبری سانداکارانی هستند که در اردو زیر نظر حسین اوجاقی کار آماده‌سازی را دنبال می‌کنند.

برای تعیین نفرات اصلی اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان در هر وزن سه مرحله مسابقه انتخابی برگزار می‌شود که هر سانداکار با کسب دو پیروزی می‌تواند جواز حضور در ترکیب اصلی تیم ملی را کسب کند. مرحله اول این مسابقات امروز در آکادمی ووشو برگزار خواهد شد. 

نکته مهم اینکه نفراتی عنوان داری چون جغفر شیرزاد، محسن محمدسیفی، سجاد عباسی، معین تقوی، امیر فضلی و حمیدرضا قلی‌پور به دلیل شرایط خاص حاکم بر مسابقات و اینکه هر روز باید قبل از شرکت در مبارزات وزن‌کشی کنند وزن خود را تغییر داده و به یک وزن بالاتر رفته‌اند.

رقابتهای قهرمانی جهان اواخر آبان ماه در اندونزی برگزار خواهد شد و تیم ملی کشورمان قبل از حضور در این مسابقات در جام پارس و دیدار دوستانه با تیم ملی چین شرکت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها