کد خبر : 1256542 | 10 مرداد 1394 ساعت 14:44 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

شهبازی:

قرارداد برخی بازیکنان لیگ باید اصلاح شود

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ گفت: در حال بررسی قرارداد بازیکنان و باشگاه‌ها هستیم و برخی قراردادها در صورت مغایرت با قوانین باید اصلاح شود.

قرارداد برخی بازیکنان لیگ باید اصلاح شود
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس مصطفی شهبازی، در مورد اینکه با پایان فصل نقل و انتقلات حجم کار کمیته نقل و انتقالات کاهش پیدا کرده، گفت: با توجه به اینکه برخی باشگاه‌ها در روز آخر قراردادها را برای ثبت در سازمان لیگ آورده‌اند ما این قراردادها را سطحی نگاه کرده‌ایم و اکنون مشغول بررسی دقیق قراردادها هستیم و مفاد قراردادها را به طور دقیق بررسی می‌کنیم و اگر بندی از قراردادها با مفاد قانونی مغایرت داشته باشد باید این قراردادها با توافق طرفین اصلاح یا آن بند از قرارداد حذف شود.

وی در مورد اینکه بندهای مغایر با قوانین بحث‌های مالی است، گفت: ممکن است در قراردادها شرایط پرداخت، مسایل فنی و بازی وجود داشته باشد که با قوانین نقل و انتقالات مطابقت نداشته باشد و این بندها باید اصلاح شود.

شهبازی در مورد وضعیت حضور پروپیچ در استقلال گفت: باشگاه استقلال خودش باید استعلام‌های لازم را از فیفا بگیرد و مسئولیت و عواقبش هم برعهده خود باشگاه است. ما در این مورد دخالتی نمی‌کنیم.

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در مورد اینکه استقلال باید چه موردی را در مورد پروپیچ از فیفا استعلام کند، گفت: باشگاه استقلال باید از فیفا استعلام بگیرد که آیا برای نقل و انتقالات این بازیکن شروع مسابقات مهم است یا پایان رقابت‌های اهمیت دارد. اگر شروع مسابقات مهم باشد پروپیچ مشکلی برای حضور در استقلال ندارد اما اگر از نظر فیفا پایان رقابت‌ها اهمیت داشته باشد وضعیت فرق می‌کند.

شهبازی در مورد وضعیت ITC جواد نکونام گفت: ITC این بازیکن و همچنین 3 بازیکن دیگر رسیده است؛ دو بازیکن استقلال خوزستان و تراکتورسازی و یک بازیکن خارجی از سایپا.

دیدگاه‌ها