کد خبر : 1256575 | 10 مرداد 1394 ساعت 16:17 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

خداراشکر فصل قبل تمام شد

عشوری: از خودم راضی بودم

سینا عشوری بعد از مدت ها دوری از میادین و محرومیت با انگیزه زیاد دیروز در ترکیب ثابت تراکتورسازی به میدان رفت.

عشوری: از خودم راضی بودم
عشوری در مورد بازی با نفت تهران به "ورزش سه" گفت: بالاخره فصل گذشته تمام شد و ما توانستیم بعد از مدت ها بازی کنیم. واقعا دلم برای بازی تنگ شده بود و کوهی از انگیزه بودم.از اول بازی برای نتیجه به میدان رفتیم و نزدیک 7، 8 نفری که در زمین بودیم چند ماه در فوتبال نبودیم و به همین خاطر برای هماهنگی بیشتر نیاز به زمان داریم. ما دوران سختی را پشت سر گذاشتیم اما می خواهیم دوباره خودمان را ثابت کنیم. در این بازی وسط زمین بازی قدرتمندی را انجام دادم و می خواستم خواسته مربیان را در زمین اجرا کنم.بعد از مدت ها دوری از فوتبال از خودم راضی بودم اما باید بهتر شوم و به روزهای اوجم برگردم. از تیم پارسال فرید بهزادی کریمی و خالد شفیعی در زمین بودند و برای نتیجه گیری باید هماهنگ تر شویم.

این هافبک در مورد نفت هم گفت: آقای منصوریان از مربیان خوب هیتند و قبل از بازی با ایشان سلام و علیک کردم و بعد از بازی هم به او خسته نباشید گفت.این تیم هم در زمین خوب کار کرد و فکر می کنم دو تیم در ادامه لیگ بهتر می شوند.

او اعتقاد دارد حضور تراکتوری های سابق در گسترش فولاد حساسیت های دربی را بیشتر می کند و در همین رابطه صحبت کرد: دربی تبریز خیلی مهم است و حضور بازیکنان سابق تراکتور در گسترش فولاد این بازی را حساس تر از قبل کرده و فکر می کنم هواداران بازی خوبی را ببینند.

دیدگاه‌ها