کد خبر : 1256620 | 10 مرداد 1394 ساعت 18:10 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با مدیاست

یووتیچ: فقط من با پیگرینی مشکل نداشتم

استفان یووتیچ که روز گذشته بصورت رسمی از منچستر سیتی با قرارداد قرضی یک سال و نیمه به اینتر پیوست، فاش ساخت که هم او و هم تعدادی دیگر از بازیکنان سیتی با پیگرینی مشکل داشتند.

یووتیچ: فقط من با پیگرینی مشکل نداشتم
به گزارش "ورزش سه"، یووتیچ تابستان 2013 پس از 5 فصل بازی برای فیورنتینا به منچسترسیتی پیوست اما هرگز نتوانست در رقابت با آگوئرو و ژکو، جای ثابتی در ترکیب این تیم به دست بیاورد. با پیوستن بونی به سیتی، او حتی از فهرست بازیکنان این تیم برای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان نیز کنار گذاشته شد.

یووتیچ پس از انتقال به اینتر به مدیاست گفت:" من در منچسترسیتی مشکلاتی داشتم. حتی زمانیکه در فرم خوبی قرارداشتم نیز مربی از من استفاده نمی کرد. البته این تنها من نبودم که با پیگرینی مشکل داشت، تعدادی دیگر از بازیکنان نیز شرایطی مشابه من داشتند.
از اینکه به اینتر پیوسته ام بسیار خوشحالم و می خواهم کمک کنم این تیم به جایگاهی که بدان تعلق دارد دست یابد.امیدوارم سال جاری با این تیم خوبی که داریم، به این هدف دست یابیم.

مهاجم مونته نگرویی جدید اینتر ادامه داد:" با سرمربی تیم، "مانچینی" و مدیر ورزشی،"آئوسیلیو"، در مورد پیوستن به اینتر صحبت کردم و آنها مرا متقاعد کردند که با این تیم قرارداد امضا کنم و حالا از این انتخابم رضایت دارم.
نمی خواهم در مورد مشکلات گذشته ام در سیتی صحبت کنم و ترجیح می دهم روی اینتر و فصل بعد تمرکز کنم. یوونتوس قدرتمندترین رقیب ماست اما امیدوارم بتوانیم این تیم را شکست دهیم."

دیدگاه‌ها