کد خبر : 1256723 | 11 مرداد 1394 ساعت 10:44 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

ایران پوریان:پیراهن تراکتور افتخار است

کاپیتان سرخپوشان تبریز معتقد دلیل زیاد خوب کار نکردنشان در بازی اول لیگ این بوده که به تازگی از فصل بدنسازی خارج شده اند.

ایران پوریان:پیراهن تراکتور افتخار است
به گزارش "ورزش سه"، محمد ایران پوریان در مورد شروع لیگ و بازی با نفت تهران گفت: راستش خیلی دلمان برای شروع بازی ها و دیدن تماشاگران تنگ شده بود. همانطور که مشاهده کردید نفرات جدیدی به تیم ما اضافه شده بودند و تنها 3 نفر از ترکیب سال گذشته تراکتور 11 نفر بازی با نفت تهران بودند. رفته رفته بهتر می شویم.

او در مورد عدم بردشان مقابل نفت نظرش را اینگونه بیان کرد: یکی از دلایل اصلی این قضیه می تواند این باشد که ما تازه از فصل بدنسازی بیرون آمده ایم، به همین خاطر کیفیت لازم را نداشتیم و همانطور که گفتم هر چقدر جلو برویم بهتر می شویم. در کل بازی پایاپایی انجام شد، یکی، دو موقعیت هم داشتیم که می توانستیم با دقت بیشتر به گل برسیم.

دفاع راست تراکتورسازی در مورد تغییرات در خط دفاعی نظرش را اینگونه بیان کرد: شجاع خلیل زاده به دلیل مصدومیت نتوانسته به این بازی برسد، از هفته های بعدی می تواند بازی کند. همانطور که مشاهده کردید بازیکنان خارجی مان هم برای تراکتور به میدان رفتند و خدا را شکر توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

ایران پوریان در مورد بستن بازوبند کاپیتانی گفت: همیشه گفته ام بزرگترین افتخار پوشیدن پیراهن تراکتورسازی است. بستن بازوبند چنین باشگاه بزرگی نیز خیلی خوب است ولی باور کنید مهم نیست چه بازوبند را ببندد. انشاالله بتوانیم دست به دست بدهیم تراکتور را کمک کنیم و نتایج خوبی بگیریم.

وی در پایان در مورد دربی تبریز که آن را پیش رو دارند، افزود: بازی سختی با گسترش فولاد داریم، گسترش فولاد بازیکنان خوب و باشخصیتی دارد ولی ما قصد داریم با گرفتن 3 امتیاز هوادارانمان را خوشحال کنیم.

دیدگاه‌ها