کد خبر : 1256910 | 11 مرداد 1394 ساعت 21:39 | 42.2K بازدید | 0 دیدگاه

زرینی: میکروفن را دست هرکسی ندهید

کاپیتان تیم ملی والیبال «ب» ایران با گلایه از انتقادهای مطرح شده، گفت: ترکیب بازیکنان این تیم منتخب کواچ و پیمان اکبری هستند و خواهش می‌کنم میکروفن را دست هرکسی ندهید تا هرچه می‌خواهد بگوید.

زرینی: میکروفن را دست هرکسی ندهید
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، "حمزه زرینی"، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در نشست خبری پس از پیروزی مقابل چین تایپه، اظهار کرد: خواستم بگویم این تیم جوانان و نوجوانان یا زیر 23 سال نیست. این تیم ملی والیبال ب ایران است و بازیکنان آن را کادر فنی تیم اصلی و تیم ملی ب انتخاب کرده‌اند. خواهش می‌کنم میکروفن را دست هرکسی ندهید که هرچه دلش می‌خواهد بگوید. یک‌سری هستند که می‌خواهند با محبوبیت والیبال خودشان را نشان بدهند و حرف‌هایی را مطرح می‌کنند تا دیده شوند.

وی افزود: به عقیده من این انتقادها مهم نیست ولی برخی حرف‌ها روحیه بازیکنان تیم را به هم می‌ریزد. مردم والیبال را می‌فهمند و می‌دانند این انتقادها تاثیری ندارد اما بهتر است که اجازه ندهیم برخی روحیه تیم را خراب کنند.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران درباره بازی با چین تایپه نیز گفت: اگر به تیم‌های شرق آسیا مهلت بدهیم آنها به جریان کار مسلط می‌شوند اما ما در این بازی بهتر از روزهای گذشته کار کردیم اما اجازه ندادیم حریف بازی را در دست بگیرد. همان‌طور که گفتم هرچه از شروع مسابقات می‌گذرد هماهنگ‌تر می‌شویم و باید روز به روز بهتر کار کنیم. در این بازی هم بازیکنان ما آن‌قدر خوب کار کردند که حریف فرصت کار پیدا نکرد.

دیدگاه‌ها