کد خبر : 1256934 | 12 مرداد 1394 ساعت 00:13 | 28K بازدید | 0 دیدگاه

شمسایی: قدرت برتر میدان بودیم

سرمربی تیم تاسیسات دریایی ایران پس از پیروزی پرگل تیمش مقابل القادسیه کویت گفت: مقابل این تیم کویتی بابرنامه بازی کردیم و قدرت برتر میدان بودیم.

شمسایی: قدرت برتر میدان بودیم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایرنا، امیر شمسایی یکشنبه شب در نشست خبری اظهار کرد: حریف را به خوبی آنالیز کرده بودیم و در این دیدار به نتیجه مورد نظر دست یافتیم. وی با بیان اینکه در این دیدار تمام بازیکنان تاسیسات دریایی برای کسب موفقیت همدل بودند، تصریح کرد: از قبل می دانستیم که پیروزی تیم ما در این دیدار و صعود به عنوان تیم اول گروه یک، باعث می شود تا با تیم قدرتمند ناگویا اوشنز ژاپن قهرمان دوره قبلی روبرو شویم .

سرمربی تیم تاسیسات دریایی ایران تصریح کرد: اما هدف ما قهرمانی در این مسابقات است و برای دست یابی به این هدف، رویارویی با هر یک از تیم ها برای ما فرقی ندارد.وی دیدار بعدی تیمش مقابل نماینده ژاپن در مرحله یک چهارم پایانی مسابقات را دشوار ارزیابی کرد و گفت: توان فنی دو تیم همسطح است بنابر این در مرحله بعدی رقابت دشوار و مهیج در پیش داریم.

تیم تاسیسات دریایی ایران یکشنبه شب در دومین دیدار خود در مسابقات فوتسال باشگاههای آسیا با نتیجه 9 بر 2 تیم القادسیه کویت را شکست داد و به عنوان تیم صدرنشین گروه یک به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها صعود کرد. تیم تاسیسات دریایی روز سه شنبه در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها با تیم ناگویای ژاپن مدافع عنوان قهرمانی دیدار می کند.

ششمین دوره مسابقات فوتسال باشگاه های آسیا از روز جمعه ( 9 مرداد ) با حضور تیم های تاسیسات دریایی (ایران)، القادسیه (کویت) ، نماینده امارات، ناگویا (ژاپن)، ام اف سی امجک (قرقیزستان) ، لوکوموتیو (ازبکستان)، چونبوری (تایلند)، الریان (قطر) ، نفت الوسط (عراق)، شنژن نانلینگ (چین)، بانک بیروت (لبنان) و تایسان نام (ویتنام) در سالن 25 آبان ورزشگاه نقش جهان اصفهان آغاز شد.این مسابقات تا 16 مرداد ادامه می یابد.

دیدگاه‌ها