کد خبر : 1256976 | 12 مرداد 1394 ساعت 09:27 | 38.6K بازدید | 0 دیدگاه

رونی: پوشیدن پیراهن اورتون برایم عجیب بود

وین رونی، مهاجم منچستریونایتد که روز گذشته برای یک دیدار خیریه، در پیراهن اورتون به میدان رفت، عنوان کرد که پوشیدن دوباره این پیراهن برایش عجیب بوده است.

رونی: پوشیدن پیراهن اورتون برایم عجیب بود
به گزارش "ورزش سه"، مهاجم انگلسی از تیم‌های رده ی اورتون رشد و نمو کرد و سال 2004، از این تیم به منچستریونایتد پیوست. رونی که نمی‌دانست در هنگام ورود در این بازی خیریه که برای دونکان فرگوسن برگزار می‌شد، با چه واکنشی از سوی هواداران روبرو خواهد شد، در نیمه دوم به میدان رفت و در پایان، از واکنش هواداران خوشحال بود.

او گفت:" بازگشت به اینجا خیلی خوب بود و هواداران استقبال خوبی از من کردند که از این موضوع خیلی خوشحالم. مشخصا امروز ، روز بزرگی برای دونکان بود و از بازی خیلی لذت برد و دیدن دوباره او در زمین خیلی زیبا بود. امروز اوضاع کمی متفات بود. رفتن به رختکن میزبان گودیسون پارک. کمی در اوایل عجیب بود ولی همانطور که گفتم، اولش انتظار برخورد خوب هواداران را نداشتم ولی استقبال فوق‌العاده ای از من شد. از آنها متشکرم. هیچگاه نمی‌دانی که چه چیز در انتظار شماست ولی بازی فوق‌العاده ای بود. پسرهایم و همسرم لذت بردند و برایشان دیدن من در پیراهن اورتون جالب بود."

دیدگاه‌ها