کد خبر : 1257048 | 12 مرداد 1394 ساعت 14:00 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

همه از عملکردمان راضی بودند

رضاییان: از اهواز روند بردهای مان را آغاز می کنیم

رامین رضاییان معتقد است تیمش بازی قابل تحسینی برابر پدیده به نمایش گذاشته و از دست دادن برد جزو بدشانسی های این تیم بوده است.

رضاییان: از اهواز روند بردهای مان را آغاز می کنیم
به گزارش "ورزش سه"، رامین رضاییان، مدافع ملی پوش پرسپولیس در اولین بازی اش با پیراهن این تیم در برابر پدیده عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و البته امیدوار است در بازی های بعدی این روند رشد داشته باشد. او در این باره گفت: برای بازی اول شرایط خوب بود و روز خوبی را داشتم و البته مسلما سعی می کنم با توجه به انتظارات عملکرد بهتری از خودم به نمایش بگذارم و هواداران را بیشتر راضی کنم.

مدافع راست پرسپولیس درباره دیدار برابر پدیده گفت: پدیده حرفی برای گفتن نداشت و روی دو توپ نصفه و نیمه دروازه ما را باز کرد و بعد از آن کل جریان بازی در اختیار ما بود. پرسپولیس بازی هجومی و خوبی به نمایش گذاشت و حق ما این بود که سه امتیاز را کسب کنیم. اگر توپ های ما گل می شد مطمئنا نتیجه فوق العاده ای کسب می کردیم و فصل را با یک برد جشن می گرفتیم.

وی ادامه داد: بازی هجومی و تاکتیکی را به نمایش گذاشتیم و در نهایت موفق شدیم موقعیت های خوبی روی دروازه پدیده به وجود بیاوریم. با توجه به اینکه در هفته های ابتدایی فصل هستیم مسلم است که از نظر بدنی و هماهنگی تیم صد در صدی نباشیم اما هواداران مطمئن باشند فصل خوبی در پیش رو است و هدف همه ما همین است.

رضاییان درباره این تساوی که باعث شد آنها استارت خوبی در لیگ و در استادیوم خانگی شان نداشته باشند گفت: به هرحال همانطور که گفتم بازی ابتدایی فصل بود و بدن ها شرایط و فرم ایده آل را نداشت اما باز هم بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و اسیر بدشانسی شدیم. همانطور که دیدید هوادارانی که در استادیوم حضور داشتند هم از عملکردمان راضی بودند و باید در بازی های آینده انتظارات آنها را به بهترین نحو برآورده کنیم.

رضاییان در پایان درباره دیدار برابر استقلال خوزستان گفت: هیچ چیز جلودار مان نخواهد بود و نمی توانیم هیچ بهانه ای اعم از گرمای هوا و مسائل دیگر بیاوریم. برای سه امتیاز به اهواز می رویم و مطمئنا دست پر بازخواهیم گشت. بازیکنان محروم و مصدوم هم به ترکیب اضافه خواهند شد و دست کادرفنی بازتر خواهد بود و این شرایط بهتری برای ما به وجود خواهد آورد.

دیدگاه‌ها