کد خبر : 1257084 | 12 مرداد 1394 ساعت 15:43 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

باشگاه از جوانگرایی دل زده شده است

جلالی: من به جای پول خودرو نگرفته ام

سرمربی سایپا ادعا می کند که تیمش در بازی با گسترش فولاد کمتر از انتظار خودش بازی کرده است ولی می توانست 3 امتیاز بازی خانگی را کسب کند.

جلالی: من به جای پول خودرو نگرفته ام
مجید جلالی در این باره به "ورزش سه" گفت: من هم قبول دارم که ما کمتر از حد انتظار بازی کردیم. حتی این بازی از حد انتظار خودم هم کمتر بود چون در بازی های دوستانه خیلی بهتر از این بازی کرده بودیم. با این حال آنقدر خوب بودیم و موقعیت ایجاد کردیم که بتوانیم برنده بازی بشویم.

او ادامه داد: شاید یک مقدار نا هماهنگی مهاجمان باعث شد که نتوانیم در خط حمله عملکرد خوبی داشته باشیم. به هرحال مهاجمان جدید ما دیرتر از سایر بازیکنان به جمع ما اضافه شده اند و کمی زمان می برد که با بقیه بازیکنان هماهنگ بشوند.

سرمربی سایپا در مورد قطع برق ورزشگاه دستگردی و تاثیر آن روی نتیجه نگرفتن سایپا گفت: به هرحال لحظات آخر بازی برای تیمی که دارد روی حریف فشار می آورد، دقایقی مهمی است اما متاسفانه قطع برق باعث شد که ریتم بازی ما بیفتد و در دقایق پایانی نتوانیم فشار بیاوریم.

جلالی در مورد این که جواد نکونام به جای بخشی از قراردادش خودرو دریافت کرده است و این که آیا او و سایر بازیکنان هم چنین شرایطی دارند یا نه هم گفت: من قرارداد جواد نکونام را ندیده ام اما این را با اطمینان می گویم که در قرارداد من چنین چیزی وجود دارد. البته بعید می دانم که در قرارداد سایر بازیکنان چنین چیزی آمده باشد و همه از باشگاه پول گرفته اند.

او در پایان در مورد میانگین بالای سنی تیمش در هفته اول لیگ برتر هم گفت: این سیاست باشگاه است که به خاطر دل زدگی از جوان گرایی است. به هرحال ما وقتی نتوانیم از بازیکنان جوان مان استفاده کنیم مجبور هستیم چنین سیاستی را پیاده کنیم.

دیدگاه‌ها