کد خبر : 1257104 | 12 مرداد 1394 ساعت 16:55 | 39.6K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش روز:

هفته کلیدی برای منچستر، رئال و دخیا

به فاصله 5 روز تا اولین دیدار فصل منچستریونایتد در لیگ برتر مقابل تاتنهام، آینده داوید دخیا در الدترافورد همچنان مبهم به نظر می رسد.

هفته کلیدی برای منچستر، رئال و دخیا
به گزارش "ورزش سه"، داوید دخیا همچنان با منچستریونایتد تمرین می کند و اینگونه به نظر می رسد که برابر تاتنهام نیز دروازه بان ثابت شیاطین سرخ باشد اما دیلی میرور شب گذشته گزارش داد که لوئیس فن خال از مدیران یونایتد درخواست کرده تا پروسه جذب "سیلسن"، دروازه بان ملی پوش باشگاه آژاکس را سرعت بخشیده و تا قبل از روز شنبه، او را به خدمت بگیرند.
با توجه به این خبر، اینگونه می توان تعبیر کرد که فن خال از حفظ دخیا کاملا ناامید شده و منتظر جذب سیلسن است تا اجازه جدایی دروازه اسپانیایی تیمش را صادر کند.

مذاکرات رئال و منچستر بر سر دخیا روزهاست که متوقف شده؛ چرا که دو طرف بر سر مسائل مالی به اختلاف برخورد کرده اند. یکی دیگر از مشکلات بین دو طرف، بر سر انتقال راموس به یونایتد بود که با توافق صورت گرفته بر سر تمدید قرارداد بین راموس و رئال، این مشکل را باید حل شده در نظر بگیریم.

طبق گزارش دیلی میرور، یونایتدها برای جذب سیلسن، 35 میلیون یورو به آژاکس پیشنهاد داده اند و تقریبا همین مبلغ را نیز برای فروش دخیا مدنظر دارند. هنوز پاسخی از سوی آژاکس به مدیران منچستریونایتد داده نشده اما بدیهی است که اگر سیلسن تا قبل از روز شنبه به منچستریونایتد بپیوندد، باید منتظر امضای رسمی قرارداد دخیا با رئال مادرید نیز باشیم.
در حال حاضر همه چیز بستگی به روند مذاکرات یونایتد و آژاکس برای انتقال سیلسن دارد و باید منتظر بمانیم و ببینیم که سرانجام این ماجرا چه خواهد شد.

دیدگاه‌ها