کد خبر : 1257316 | 13 مرداد 1394 ساعت 15:02 | 7.4K بازدید | 4 دیدگاه

همانند قبل از ما حمایت کنید

انصاری: فولاد اینگونه نمی‌ماند

هافبک فولادخوزستان می‌گوید شرایط مناسبی برای بازی اول لیگ نداشتند و از هفته های بعدی لیگ چهره واقعی فولاد را به هواداران نشان خواهند داد.

انصاری: فولاد اینگونه نمی‌ماند
به گزارش "ورزش سه"، ساسان انصاری در مورد کسب تساوی مقابل راه‌آهن گفت: بازی اول لیگ همیشه اتفاقات خاص خودش را دارد. متاسفانه یکسری شرایط دست به دست هم داد تا ما نتوانیم نتیجه دلخواهمان را بگیرم. در مورد شرایط زمین تمام صحبت ها انجام شده و من اگر بخواهم صحبتی در این باره بکنم، تکراری می‌ شود ولی مسوولین قول داده اند بذر زمین را کوتاه کنند و برای اینکه چمن شرایط مناسبی در بازی اول نداشت، دلایل خاص خودشان را دارند. این عمده ترین مشکل ما در روز بازی بود ولی شرایط آب و هوایی برای هر دو تا تیم یکسان بود.

او در همین باره ادامه داد: تیم ما کلا فوتبال را روی زمین بازی می‌ کند با تمام احترامی که برای راه‌آهن قائلم و اینکه نمی‌ شود منکر بازی خوب حریف شد، اما تمرکز آنها روی توپ های بلندی بود که برای فوروارد نوکشان ارسال می‌ کردند، به همین دلیل شاید وضعیت بد زمین روی بازی آنها خیلی تاثیرگذار نبود اما برای ما خیلی تاثیرگذار بود. نمی‌ خواهیم بهانه بیاوریم می‌ خواهیم بهتر از این ها باشیم، تیم مان خوب است و هفته به هفته بهتر می‌ شویم.

بازیکن سرخپوشان اهواز در مورد شعارهایی که هواداران علیه مدیرعامل و سرپرست فولاد دادند نظرش را اینگونه بیان کرد: هواداران سرمایه های واقعی فولاد هستند و این چند ساله نشان داده اند که بسیار با فرهنگ هستند چون همیشه شرایط تیم را درک کرده اند. من که اعتراض خاصی از روی سکوها نشنیده ام ولی اگر اعتراضی هم بوده توسط عده کمی هم اعلام شده زیرا هواداران فولاد همه جوره حامی تیمشان بودند و حمایت کردند. آنها مطمئن باشند که اگر همانند قبل از ما حمایت کنند، جواب محبت هایشان را خواهند گرفت چون شرایط فولاد اینطوری نمی‌ ماند و خیلی بهتر می‌ شود.

انصاری در پایان در مورد دیدار با پدیده مشهد در هفته دوم از سری مسابقات لیگ‌برتر افزود: به نظر من در این فصل بازی راحتی وجود ندارد. بازی سختی در مشهد داریم صددرصد با تمرکز وارد زمین می‌ شویم تا بتوانیم 3 امتیاز را بگیریم و روز به روز بهتر شویم.

دیدگاه‌ها