کد خبر : 1257440 | 13 مرداد 1394 ساعت 22:43 | 28.6K بازدید | 0 دیدگاه

رکوردهای ایران متوقف شد

تیم ملی والیبال ایران که از سال 2011 به بعد در هیچ یک از مسابقات قهرمانی آسیا متحمل شکستی نشده بود با باخت مقابل کره جنوبی نوار پیروزهایش پاره شد.

رکوردهای ایران متوقف شد
به گزارش "ورزش سه"، والیبال ایران بعد از نایب قهرمانی در مسابقات آسیایی گوانگژو و قهرمانی فیلیپین به دور پیروزی افتاد و از اولین بازی آسیایی در سال 2011 مقابل افغانستان تا آخرین بازی مقابل تایلند که شب گذشته برگزار شد در تمام بازی ها پیروز بود. 8 پیروزی در قهرمانی آسیا 2011، 8 پیروزی در مسابقات اسیایی اینچئون و 8 پیروزی در مسابقات قهرمانی آسیا امارات به اضافه 4 پیروزی در رقابت های اخیر در مجموع 28 پیروزی را برای ملی پوشان والیبال ایران به همراه داشت اما بیست و نهمین بازی ایران در رقابت های آسیایی این نوار پیروزی ها را پاره کرد و کره جنوبی تیم برنده مقابل ایران بود.

سال 2011 زمانی که ولاسکو هدایت تیم ملی والیبال ایران را بر عهده داشت در همین مرحله ایران مقابل کره جنوبی بازی بسیار نزدیکی را برگزار کرد و ایران تا مرز شکست رفت اما امیر حسینی و علی نادی در آن دیدار با همکاری ولاسکو جو بازی را به سود ایران تغییر دادند اما کره در بازی امشب بهتر از همیشه ظاهر شد و در مثل همیشه حریف سرسختی برای ایران بود. در نهایت ایران در بیست و نهمین بازی خود در رقابت های آسیایی شکست خورد و دستش از رکوردهایی فراتر از این اعداد دور ماند.

دیدگاه‌ها