کد خبر : 1257526 | 14 مرداد 1394 ساعت 11:03 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

باباصفری:

افزایش دستمزدها باشگاه‌ها را دلزده می‌کند

دروازه‌بان تیم ملی گفت: ممکن است باشگاه‌ها مبالغ بالا را قبول کنند اما به مرور از هندبال زده می‌شوند و از لیگ و تیمداری انصراف می‌دهند.

افزایش دستمزدها باشگاه‌ها را دلزده می‌کند
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم محسن باباصفری در خصوص حضورش در تیم نانت فرانسه عنوان کرد: با توجه به شرایطی که تیم نانت در لیگ فرانسه داشت و بازی‌های سخت این تیم در لیگ، اجازه حضور در اردوهای تیم ملی را در ایران به من نمی‌دادند و تنها می‌توانستم در مسابقات قطر و انتخابی جام جهانی شرکت کنم. به همین دلیل با توجه اینکه تیم ملی هندبال کشورمان امسال شرایط ویژه‌ای دارد تصمیم گرفتم در ایران بمانم و با گهر زمین به توافق رسیدم و فصل آینده در این تیم خواهم بود.

وی در خصوص درخواست 3 تا 4 برابری برخی از بازیکنان لیگ برتر هندبال گفت: شرایطم را با باشگاه مطرح کردم و آنها نیز خواسته خود را مشخص کردند و با هم به توافق رسیدیم اما اینکه بازیکنی دستمزد خود را یک‌شبه چند برابر اعلام کند به ضرر باشگاه‌ها است. ممکن است باشگاه‌ها این مبالغ را قبول کنند اما به مرور از هندبال زده می‌شوند و از لیگ و تیمداری انصراف می‌دهند.

دروازه‌بان تیم ملی هندبال کشورمان تاکید کرد: ثامن با داشتن 2 باشگاه در لیگ برتر نقش مهمی در هندبال دارد. من یک سال در این تیم بازی کردم و شرایط خوب این تیم را می‌دانم. ثامن الحجج سبزوار نماینده هندبال ایران در آسیا است و انصراف این تیم به سود هندبال ایران و آسیا نخواهد بود.


دیدگاه‌ها