کد خبر : 1257528 | 14 مرداد 1394 ساعت 11:08 | 22.3K بازدید | 1 دیدگاه

افشاردوست:

تیم ملی «ب» می‌تواند قهرمان آسیا شود

دبیر فدراسیون والیبال ایران گفت: فشار خاصی از طرف فدراسیون روی تیم ملی «ب» نیست به همین خاطر معتقدم آنها می‌توانند قهرمان آسیا شوند.

تیم ملی «ب» می‌تواند قهرمان آسیا شود
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم محمود افشاردوست در مورد شکست روز گذشته (سه‌شنبه) تیم ملی والیبال «ب» ایران مقابل کره جنوبی اظهار داشت: بازی شرایط خاص خودش را داشت. تیم ملی کره شاید تیم قدرتمندی به نظر نرسد اما در قاره آسیا صاحب سبک است. بازیکنان تیم ما تنها کمتر از 2 هفته کنار هم تمرین کرده بودند.

دبیر فدراسیون والیبال ادامه داد: ما توانایی پیروزی مقابل کره را داشتیم ولی بعد از ست اول که برنده شدیم، بازیکنان ما حریف را دست کم گرفتند و این درس خوبی برای آنها بود که تا آخرین پوئن بازی بجنگند.

بازیکن پیشین تیم ملی والیبال ایران گفت: برخی بازیکنان تیم ایران از ست دوم، کاملاً عصبی بازی را دنبال می‌کردند و بی‌دلیل با داور و بازیکنان حریف صحبت می‌کردند. این شاید تاکتیتک کره‌ای‌ها برای به حاشیه بردن تیم ایران و گرفتن تمرکز از بازیکنان بود. به نظر من دلیلی ندارد که بازیکنان با داور یا بازیکنان حریف و یا حتی با هم در مورد هر توپی که از دست می‌رود، صحبت کنند.

افشاردوست تصریح کرد: اینجا قاره آسیاست و ممکن است داوران به راحتی بازیکنان را جریمه و اخراج کنند. بهتر بود بازیکنان ما به جای صحبت کردن به توصیه‎‌های کادر فنی گوش می‌کردند. حالا هم اتفاقی نیفتاده و ما باید در بازی فردا مقابل استرالیا تلاش کنیم تا به جمع 4 تیم برتر راه پیدا کنیم.

دبیر فدراسیون والیبال در مقایسه دو تیم ژاپن و استرالیا گفت: انگیزه بازیکنان ژاپن و استرالیا برای رویارویی با ایران دقیقاً مثل هم است و در واقع برای ما فرقی نمی‌کرد که با کدام تیم روبه‌رو می‌شویم.

افشاردوست در پایان گفت: فدراسیون والیبال از تیم ملی «ب» نتیجه یا عنوان خاصی نمی‌خواهد و از این جهت فشاری روی آنها نیست به همین خاطر معتقدم آنها می‌توانند قهرمان آسیا شوند.

دیدگاه‌ها