کد خبر : 1257620 | 14 مرداد 1394 ساعت 15:41 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

جلالی: تیمی مدعی خواهیم داشت

سرمربی تیم فوتبال سایپا اعلام کرد تیمش این فصل،‌ تیمی قدرتمند و بزرگ است اما با این وجود قول قهرمانی نداده است.

جلالی: تیمی مدعی خواهیم داشت
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، مجید جلالی در کنفرانس خبری پیش از دیدار راه‌آهن - سایپا ابتدا با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: ما اکنون وارد تورنمنتی شده‌ایم که حدود 10 ماه طول می‌کشد و در این 10 ماه باید 30 بازی انجام دهیم. اینکه بخواهیم با یک بازی تیمی را تحلیل کنیم، بسیار عامیانه است. یک ضرب‌المثل چینی می‌گوید اگر می‌خواهید به قله برسید ابتدا باید تخته سنگ‌ها را پشت سربگذارید.

وی افزود: ما بازی به بازی بهتر می‌شویم و تیمی داریم که از هفته اول عملکرد بهتری خواهد داشت. هر چند که معتقدم که در بازی اول هم بسیار خوب بودیم، اما مقابل راه‌آهن به نسبت بازی بهتری انجام خواهیم داد.

سرمربی تیم سایپا درباره شناختش از تیم راه‌آهن گفت: بازی راه‌آهن مقابل فولاد را دیدم، اما چیزی که از آنها دیدم تفاوت چندانی با بازی‌های آخر لیگ چهاردهم آنها نداشت. ما در آخرین روزهای لیگ هم با راه‌آهن بازی کرده بودیم و از نظر سبک بازی، بازی راه‌آهن تقریباً همان سبک بازی است. شاید به این دلیل باشد که آنها فرصت کافی برای آماده‌سازی نداشته‌اند و مجبور به استفاده از این سبک بازی شده‌اند.

جلالی با اعلام اینکه جواد نکونام می‌تواند در بازی مقابل راه آهن سایپا را همراهی کند در واکنش به این مسئله که اکنون با حضور این بازیکن میلاد میداوودی، ابراهیم صادقی و سایر بازیکنان پا به سن گذاشته سایپا برخلاف فصول گذشته تیمی پیر است، گفت: اینکه می‌گویند سایپا پیرترین تیم تاریخش را دارد، درست نیست. ضمن اینکه باید این مسئله آسیب‌شناسی شود که چرا تیم سایپا چنین کاری انجام داده است. استخراج کردن آمار کار راحتی است، اما من نمی‌دانم چرا این مسئله آسیب‌شناسی نمی‌شود. در این خصوص رسانه‌ها باید نقش داشته باشند و ببینند که چرا تیم ما پیر شده است.

وی ادامه داد: اکنون 10 سال است که تیم‌های ما در آسیا نتیجه نمی‌گیرند و همه آنها حذف می‌شوند اما همه اینها باید یک دلیلی داشته باشد. رسانه‌ها باید به دنبال این دلیل بروند. یک جایی باید مسائل را آسیب‌شناسی کنیم و فقط یکدیگر را محکوم نکنیم که چرا تیم جوان سال گذشته اکنون پیر شده است. اگر تیمی خوب بوده و اکنون بد شده است باید آسیب‌شناسی شود و فقط با محکوم کردن و استخراج آمار نمی‌توان کاری کرد.

سرمربی تیم سایپا در پاسخ به این سؤال که آیا تیمش می‌تواند این فصل مدعی باشد، گفت: قطعاً همین‌طور خواهد بود و ما را در آینده خواهید دید. ما تیم خوبی داریم که روزبه‌روز بهتر می‌شود و با آماده شدن رضایی، نوروزی و نکونام شرایط بهتری پیدا خواهیم کرد. آنها می‌توانند در کنار ابراهیم صادقی، روزبه شاه‌علیدوست و شیری که اکنون شرایط بدنی خوبی دارند شرایط بهتری پیدا کنند. ما اکنون وضعیت خوبی در تیم‌مان داریم، اما با بهتر شدن بخش حمله، آمادگی‌مان بیشتر از این هم خواهد شد.

جلالی درباره اینکه آیا درست است که گفته تیمش می‌تواند قهرمان شود و این قول را داده است، اظهار داشت: من فقط درباره آن چیزی که مقابل دوربین می‌گویم، متعهد هستم. به این دلیل که در طول هفته بسیاری از رسانه‌ها با من تماس می‌گیرند و من هم با آنها صحبت می‌کنم، اما برخی از آنها صحبت‌های مرا طور دیگری منعکس می‌کنند و به همین دلیل کمی احساس ناامنی می‌کنم. به نظر شما مربی می‌آید و قول قهرمانی می‌دهد؟ ما کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام خواهیم داد و بازهم می‌گویم که امسال تیمی قوی و مدعی داریم.

وی که به مسئولان سازمان لیگ پیشنهاد داده بود مجوز حضور 9 بازیکن روی نیمکت تیم‌های لیگ برتری صادر شود تا باز هم تعداد بازیکنان جوان در لیگ بالاتر بود در این خصوص گفت: من این پیشنهاد را به مهدی تاج دادم و او از این طرح بسیار استقبال کرد. قرار بود این طرح از هفته اول اجرایی شود، اما گویا به هیئت رئیسه رفته تا در آنجا تصمیم‌گیری شود.

دیدگاه‌ها