کد خبر : 1257639 | 14 مرداد 1394 ساعت 16:29 | 22.1K بازدید | 0 دیدگاه

به منظور همکاری با باشگاه آلومینیوم اراک

مدیران باشگاه بلننزس پرتغال به ایران می آیند

مدیران باشگاه بلننزس پرتغال به منظور آغاز همکاری با باشگاه آلومینیوم اراک در زمینه احداث آکادمی مشترک در ایران صبح فردا وارد کشورمان می شوند.

مدیران باشگاه بلننزس پرتغال به ایران می آیند
به گزارش "ورزش سه"، باشگاه آلومینیوم اراک طی روزهای اخیر و به دنبال سفر چندی پیش دکتر بادکوبه، مدیرعامل کارخانه آلومینیوم اراک به لیسبون، با باشگاه بلننزس پرتغال تفاهم نامه خواهرخواندگی امضا کرد و به موجب این تفاهم نامه، طرفین در آینده ای نزدیک با یکدیگر به تبادل اطلاعات و نیروی انسانی می پردازند.

به منظور بازدید از امکانات باشگاه آلومینیوم اراک و همینطور انجام مقدمات لازم در خصوص احداث آکادمی مشترک دو باشگاه در اراک، صبح فردا دوتن از مدیران اجرایی و فنی این باشگاه به ایران می آیند و در سفر چند روزه به اراک ضمن پیگیری موارد مذکور، با مدیران باشگاه آلومینیوم جلساتی را برگزار می کنند.

به موجب این قرارداد خواهرخواندگی هرساله تعدادی بازیکن و مربی از ایران به منظور آموزش، تبادل اطلاعات و ارتقا سطح فنی ورزشکاران و مربیان به پرتغال اعزام می شوند.

گفتنی است باشگاه بلننزس پرتغال سابقه قهرمانی در رقابتهای لیگ برتر این کشور را در پرونده دارد و سه دوره نیز در رقابتهای جام حذفی و یک دوره هم در بازیهای جام اینترتوتو، قهرمان شده است و در فصل اخیر رقابتهای لیگ برتر پرتغال نیز سهمیه بازیهای لیگ اروپا را کسب کرده است.

دیدگاه‌ها