کد خبر : 1257812 | 15 مرداد 1394 ساعت 16:33 | 24.6K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

گواردیولا: پیروزی مقابل رئال همیشه مهم است

پپ گواردیولا، سرمربی بایرن مونیخ، از پیروزی 1-0 شب گذشته تیمش برابر رئال مادرید بسیار خوشحال است و آن را برد روحیه بخشی برای بایرن می داند.

گواردیولا: پیروزی مقابل رئال همیشه مهم است
به گزارش "ورزش سه"، بایرن با تک گل دقیقه 88 لواندوفسکی موفق شد رئال مادرید را شکست داده و قهرمان تورنمنت آئودی کاپ شود. بایرنی ها در طول بازی، مقابل تیم رئال مادرید که از غیبت سه ستاره شاخص خود بنزما، رونالدو و بیل رنج می برد، برتری کاملا محسوسی داشت.
 
پس از گل دقایق پایانی لواندوفسکی، گواردیولا شادی گل بیش از اندازه ای از خود نشان داد. او در پاسخ به سوالی در مورد علت این مساله گفت:" شب گذشته سوال اولتان در مورد درگیری من با دی یونگ بود و امشب هم در مورد شادی گل من سوال مطرح کرده اید. نمی دانم چرا نباید در مورد فوتبال حرف بزنیم و نه حواشی؟ شادی گل من چیز خاصی نداشت و قصد داشتم به یکی از دوستانم که در جایگاه بود سلام کنم."

پپ در مورد برتری برابر رئال نیز گفت:" پیروزی برابر رئال همیشه مهم است و مرا خوشحال می کند. این یک برد روحیه بخش برای ما پیش از شروع بوندسلیگا محسوب می شود. من برای این بازی فقط دو دفاع مرکزی در اختیار داشتم و تعداد بازیکنانم به 16 نفر هم نمی رسید اما با همین بضاعت، 17 یا 18 بار به سمت دروازه رئال شوت کردیم و اجازه ندادیم این تیم کنترل توپ و میدان را به دست بگیرد.
از شکل بازی کاملا راضی بودم و نمی توانم از هیچ بازیکنی گله داشته باشم. از انجام دو بازی سطح بالا در دو روز و نمایش های باکیفیتی که ارائه دادیم، کاملاراضی هستم."

دیدگاه‌ها