کد خبر : 1259015 | 20 مرداد 1394 ساعت 16:34 | 27.8K بازدید | 0 دیدگاه

استیلی: در پرسپولیس مربی اخلاق شدم

سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: ایرادی که از من می‌گیرند این است که زیادی حجب و حیا به خرج می‌دهم.

استیلی: در پرسپولیس مربی اخلاق شدم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، حمید استیلی در مراسم معارفه خود در انزلی که با حضور مسئولان شهری و پیشکسوتان باشگاه ملوان برگزار شد، گفت: برایم مربیگری تیم قدیمی و ریشه دار ملوان افتخاری است. هوادارانی که با برد و باخت این تیم اتفاق‌های خوبی برایشان رخ می‌دهد. من دوستان خوبی در انزلی دارم . از مرحوم سیروس قایقران، محمد حبیبی، پایان رافت که در پرسپولیس هم همراه او بودم تا دوستان دیگر.

وی ادامه داد: باید کنار هم باشیم و تنهایی نمی‌توان کار کرد و باید متحد باشیم تا ملوان را به موفقیت برسانیم. اصول و فلسفه کاری من این است که مسایل اخلاقی مهم است. شاید در برخی تیم‌ها نتایج خوبی نگرفتم اما هیچ وقت اخلاق را نباختم. شاید برخی مربیان می‌بازند بهانه‌ای می آورند از داور و زمین گرفته تا مدیرعامل و هیات مدیره که بازیکنان مورد نظرش را جذب نکرده باشند اما من اینگونه نیستم و دنبال بهانه نیستم . بازیکنانی مثل پژمان نوری، مازیار زارع ، آبشک و ... در ملوان هستند و شاید ایرادی که از من بگیرند این است که بگویند من حجب و حیا دارم. من در پرسپولیس هم که بودم با اینکه بازنده شدم ولی بهانه نیاوردم. همان سال هم به عنوان مربی اخلاق انتخاب شدم.

استیلی تصریح کرد: من به صداقت دکتر دنیا مالی شک ندارم. می‌دانم مشکلات مالی اگر حل می‌شد قلعه‌نویی می‌ماند و من با او صحبت کردم و از ایشان اجازه گرفتم و او هم نقطه نظراتی داشت. مهم‌ترین مشکل تیم مالی است که همه باشگاه‌ها این مشکل را دارند و من به عنوان مربی تیم هرچه در توان داشته باشم برای خوشحالی ملوان کار می‌کنم و نقطه قوت این تیم هوادارانش هستند و نقطه ضعف آن هم دیر شروع شدن تمرینات است.

وی افزود: امیدوارم بتوانیم از هفته پنجم خیلی خوب کار کنیم و یک وقفه 20 روزه در لیگ داریم و امیدوارم با انجام تمرینات بدنسازی به شرایط مطلوب برسیم.

دیدگاه‌ها