کد خبر : 1259234 | 21 مرداد 1394 ساعت 13:40 | 27.4K بازدید | 1 دیدگاه

انتقاد تند افنبرگ از شقیری

استفان افنبرگ، اسطوره باشگاه بایرن مونیخ به انتقاد از ژردان شقیری پس از پیوستن این بازیکن از اینتر به استوک سیتی پرداخت.

انتقاد تند افنبرگ از شقیری
به گزارش "ورزش سه"، شقیری در زمستان، بایرن مونیخ را به مقصد اینتر ترک کرد ولی نتوانست عملکرد درخشانی در نیم فصل حضورش در جمع نراتزوری ها داشته باشد. مانچینی بر فروش او پافشاری کرد تا اینکه در نهایت شقیری راهی استوک سیتی شد.

افنبرگ در مصاحبه با اسکای گفت:" نمی‌فهمم چرا شقیری به استوک سیتی رفت. مسلما مشاوره ضعیفی به شما داده شده که به این تیم پیوسته اید. باید از خود بپرسید که کجا می‌توانید به اهداف فوتبالیتان برسید. باید رقابت کنید. شالکه خیلی گزینه مناسب تری برای شقیری بود. حقوق 1 میلیون بیشتر یا کم تر نباید خیلی مهم باشد. بین حقوق 6 میلیونی در استوک و 3 میلیونی در شالکه، باید دومی را انتخاب کرد. شما در بوندس لیگا در یک ورزشگاه بی نظیر، با انگیزه ی بسیار بالا در برگشت به آلمان بازی خواهید کرد و به باشگاهتان کمک می‌کنید. ولی استوک؟ بیخیال ! مدیر برنامه‌ها، خانواده و برادر ژردان را درک نمی‌کنم. این موضوع خجالت آور است. فقط به خاطر اینکه پول بیشتری به شما می‌دهند؟ برای فوتبالیست‌های امروز، تنها پول مهم است؟"

شقیری قراردادی 5 ساله با استوک امضا کرده است.

دیدگاه‌ها